{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

"Jeg er ikke normal" {{forumTopicSubject}}

Til det nyeste VF magazin fortæller Justin lidt om sit liv:

Efter et hektisk år i rampelyset åbner 16-årige Justin Bieber nu op og fortæller, hvordan det har påvirket ham at gå fra den ene dag at være en helt almindelig, ukendt teenager til at være en af verdens mest populære stjerner.

- Jeg er sindssyg, jeg er skør, siger han i den seneste udgave af magasinet Vanity Fair.

- Bare den måde min hjerne arbejder på. Jeg er ikke normal. Jeg tænker anderledes - min hjerne kører hele tiden derudaf, jeg er bare… skør, siger han og tilføjer.

- Men det tror jeg, at de bedste musikere sikkert er.

Selv om det unge canadiske teenageidol nyder sin succes, erkender han, at opmærksomheden betyder, at han aldrig kan vende tilbage til at være en "almindelig dreng".

- Det er svært at være i balance. Hvis en almindelig dreng får influenza, får han lov at tage hjem fra skole. Men det kan jeg ikke gøre… Alt er vigtigt. Men du ved, min forstand er også vigtig. Selv hvis jeg er vred, smiler jeg bare, siger Bieber, der på den måde forsøger at foregive, at han hele tiden er glad.

- Jeg simulerer det ikke tit - jeg er, som jeg er. Men jeg ved, at jeg må opgive meget af mig selv - eller meget af mit privatliv.

Med det store arbejdspres, der følger med titlen som verdens største teenageidol, har den unge stjerne ofte problemer med at sove.

- Jeg vender og drejer mig bare hele natten og tænker. Min hjerne kører derudaf. Jeg tænker på alle de ting, som jeg ikke har tid til at tænke på i løbet af dagen - som for eksempel min familie og Gud og ting, der burde være vigtigere, men som man ikke har tid til at tænke på, fordi man har så meget andet at se til i løbet af dagen.

Justin indrømmer samtidig, at han har det fint med, at hans fans primært er unge piger. Men han håber, at han med tiden kan få flere mandlige fans.

- For yngre fyre er det som om, at de tænker, at de ikke er seje, hvis de tager til min koncert. Det vil ændre sig, tror jeg. Det vil ske, når jeg bliver 18 måske. I mellemtiden kommer deres kærester for at se mig.

Hvad synes i om det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Jeg er ikke normal"
Kommentér på:
"Jeg er ikke normal"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce