{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

opgave. {{forumTopicSubject}}

Luna.


Dagene gik jeg var spændt, jeg skulle ha luna hjem til mig. Hun er en dejlig fjordhest, hun var kun 4år. Mange af mine mors venner havde sagt til hende jeg slet ikke havde nok erfaring, slet ikke til en unghest. Men jeg var ligeglad, jeg fik lov at låne en pony jeg skulle uddanne. Da jeg fik dig kunne du ingenting. Du løb i skridten, susede afsted i traven så man ikke kunne sidde ned og galloppen var fuldstændig tovlig. Jeg arbejdede så meget med dig, at det lykkedes mig at få dig til at gå stille i alle gangarterne. Samtidig skulle jeg os ride på laban på rideskolen, men det gik. I sommerferien var du begyndt at kunne gå LC øvelser, dine ejere var stolte af det jeg havde gjort med dig! Jeg var mest stolt. Dit springning var osgså noget lort i starten. Men det fik vi rettet op på. Du var begyndt at kunne springe 80 Cm med mig, du sprang som en drøm! endelig skulle vi starte vores første stævne, jeg fik gjort dig fin til stævnet. det var dit første stævne nogensinde. Vi red LD2 dressur og fik en 2. plads! jeg var så stolt af dig! vi skulle også springe, vi sprang en LD. På opvarmningen var du fantastisk, på banen travede du over alle springene men vi fik kun 1 bom. Var så stolt af dig! Du var så sød, jeg glædede mig til du skulle med til det næste stævne! Træningen derhjemme gik fantastisk. Du var begyndt at gå til biddet i alle gangarterne, og jeg var så stolt over vores arbejde! Når jeg bare gik og nussede dig på marken, måtte de andre ponyer ikke komme i nærheden af mig. Du var så bange for at jeg skulle komme til skade, det var dejligt. Når vi var på tur elskede du at komme ud og bade med mig, det samme gjorde jeg. Da jeg var blevet operet i mit knæ, gik du og fik lov at græsse. da træningen begyndte igen var du blevet lidt stiv, men det fik vi hurtigt rettet op på. Træningen gik stadig rigtigt godt. Da der var stævne på rideskolen tilmeldte vi os, vi skulle ride vores første LC2 dressur.Jjeg var nervøs! vi skulle også springe minimesterskaberne. Jeg havde været ude og kigge på en hest imens jeg havde dig, jeg var alt for stor til dig. Så det var os vores sidste stævne sammen. Da vi sprang var du en drøm, du galloperede over alle springene for første gang! Og vi fik en 2. plads! du var perfekt! Så dagen efter var det dressur og vores sidste ridetur sammen! Du gik fantastisk med hovedet, dine gangarter var perfekte! Og vi fik en 5. plads, jeg var bare den lykligste på verden! men samtidig meget ked af det. Da jeg skulle sige farvel til dig kunne jeg ikke holde på tårene længere. Jeg sagde farvel, men jeg kendte heldigvis din ejer.Og jeg var så ulykkelig, du prøvede at muntre mig op men det hjalp ikke... Jeg græd som jeg aldrig havde gjort før. Det var den værste dag i mit liv! Jeg var ude og besøge dig 2 uger senere. Jeg var oppe at ride på dig, du gik stadig som en drøm! Jeg kunne se på dig at du nød at jeg var hos dig. Du virkede bare anderledes, mere trist... Dine ejere red aldrig på dig. Når jeg kom og besøgte dig blev du så glad, det var ihvertfald tydeligt! Jeg savner dig luna, ville ønske du var større. Så havde jeg stadig lånt dig, men du var kun en 2'er. Men jeg vil altid elske dig...


Skrevet af lærke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opgave.
Kommentér på:
opgave.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce