{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Hoppen er for stor? {{forumTopicSubject}}

Ja vidste ikke hvad jeg egentlig skulle kalde dette emne, men er blevet meget opmærksom på min hoppe her det sidste stykke tid, for synes hun er alt for stor i forhold til hvor langt hun er henne.

Så mit spørgsmål er nu; om et enkelt foster godt kan udvikle sig til tvillinger, da jeg er meget nervøs for det. For da hun blev scannet til at starte med var der kun et enkelt foster, og siden jeg kun er fritidsavler er jeg ikke helt hundrede på om det kan lade sig gøre.

Derudover kunne jeg godt tænke mig at se billeder af nogle af jeres hopper, og se hvor langt de er henne. For de sidste tre hopper jeg har avlet på er ikke blevet særlig store, og synes min hoppe nu er gigantisk. Ved selvfølgelig at der ligesom med mennesker er forskel på hvor store de kan blive, men er godt nok meget bekymret.

Her er et billeder af hende fra i dag og der er under fire måneder til fødslen:

http://www.hestegalleri.dk/uploads_xl_wm/1572102.jpg?11-01-2011%2018:34:09


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hoppen er for stor?
  • #2   11. jan 2011 Omkring d.11 juni mener jeg. Hun er sat til d.7 maj.

  • #4   11. jan 2011 Tror faktisk allerede at det var efter 20 dage, så vidt jeg kan se i min kalender. Men har ikke den præcis dato for hendes første bedækningsdag, da hele kalenderen for hende ligger hos mine forældre hvor hun står opstaldet.

  • #5   11. jan 2011 Og nej siden er hun hverken blevet håndprøvet eller scannet.

  • #7   11. jan 2011 Mange tak for dit svar smiley Har også tænkt mig at kontakte en dyrlæge, men kunne jo være at der var nogle der hurtigt kunne sige at den var helt gal eller det modsatte. Er stort set sikker på at der kun var et æg da hun blev insemineret, og hun kom ikke i fol ved første forsøg. Så hun blev insemineret igen. Og ja hvis hun skulle kaste føllet ville det nok ske noget før eller tæt på nu. Men hun virker til at have det fint og er ikke generet af det. Men er i hvert fald meget glad for at du ville svare smiley

  • #9   11. jan 2011 Puha en modbydelig oplevelse smiley Og trist med en dyrlæge der agerer på den måde. Kan godt forestille mig at det må være drømmeføllet, så det var godt nok trist at det endte sådan. Håber på held for dig i fremtiden smiley Og mange tak, håber også på at der kun er en følle i maven.

  • #10   11. jan 2011 Tror bestemt ikke hun bærer på tvillinger og syntes hun ser meget normalt føl tyk ud.


  • #11   12. jan 2011 Nogen hopper (lige som kvinder) har bare anlæg for at være meget store.

    Jeg havde engang det modsatte. En hoppe der i 7 måned ikke viste drægtighed. Maven kom først rigtig til sidst.

    Der behøver ikke være to fordi maven er stor. Og nej et foster kan ikke dele sig i to. Men der kan som sagt længere opp godt være ligge et æg som skjuler sig på scaning.

    Men jeg synes nu hun ser meget normal ud.

    Held og lykke med følle.


  • #12   17. jan 2011 Vores hoppe Fergie ser altid ud som om hun skal have trillinger, og ser lige drægtig ud selv om hun lige har født. så som overstående skriver så er det meget forskelligt fra hoppe til hoppe. så det skal du ikke hver nervøs for..

Kommentér på:
Hoppen er for stor?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce