{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

bedæknings annoncer hvad kigger i på {{forumTopicSubject}}

ja det lyder som et sjovt spørgsmål men den er nu altså god nok, jeg vil egentligt gerne vide hvad i kiger efter når i finder hingste til jeres hopper, hvad ligger i mærke til i annoncerne.
som udgangspunkt kigger folk vel efter en hingst der kan forbedre deres hoppers dårlige sider, men når i læser annoncerne hvad er det så i ligger mærke til, og er der ting der ville få jer til at springe fra blot pga annoncen ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bedæknings annoncer hvad kigger i på
  • #1   24. jan 2011 nu er jeg en af dem som har oprettet en hingste annonce hvor min olde tilbyder bedækning, og der gælder det om og være ærlig omkring hvordan han er selvfølgelig, men jeg mener billederne er noget af det der fanger folks interesse.

    og så har man vel en ide om hvilken race, type, farve osv man ønsker?

    for mig ville dette i hvert fald have stor betydning, så det er det jeg prøver gøre bedst mulig i annoncen.


  • #2   24. jan 2011 Det 1. jeg springer fra på er manglende stamtavle og kåring.

    Det er et must i min verden.

    Ellers bruger jeg tid på at søge hvad der ligger i stamtavlen af andre resultater. Så skal jeg også kunne lide hingsten, den skal have dette specielle glimt. Den skal naturligvis forbedre min hoppe, det giver ligesom sig selv.

    Jeg vil også gerne se at der er afkom udstilllet fra netop denne hingst samt egne resultater.

    Pris er ikke afgørende.

    Nu har jeg kun ponyer der skal til naturlig bedækning og der betyder det også meget om jeg har tillid til opstaldningsstedet.
    Før hvor vi brugte kølesæd var det ikke afgørende, da dyrlægen lå det i herhjemme.


  • #3   24. jan 2011 Kigger billeder og gerne video hvis det ikke er en hingst jeg har set live.
    stamtavle og kårings karaktere


Kommentér på:
bedæknings annoncer hvad kigger i på

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce