{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken af disse 3 hingste ???
  • #2   30. jan 2011 Mere fordi jeg havde fået et tilbudt .. Hun ville bytte min sadel for en bedækning ..

    Men hvis de ikke ligefrem er noget særligt, vil jeg heller ikke gøre det ..


  • #3   30. jan 2011 Vælg aldrig en hingst ud fra et tilbud .
    Synes der er for meget "skravl" i danmark, så hvis du endelig skal ha din hoppe drægtig, hvorfor så ikke gøre det med en rigtig spændende hingst! Sådan har jeg det ihvertfald


  • #4   31. jan 2011 Helt klart tigull eller øngull .. Kender alle tre .. Virkelig skønne hingste især sindsmæssigt, nemme at omgås, laver nogle skønne føl.. Kåringen repræsentere ikke øngull særlig godt, han var næsten lige kommet fra Island, og de trak lod om hvem der skulle ride ham.. Absolut ikke en optimal løsning ... Har selv valgt øngull til min, da han passer perfekt til min hoppe i sind, bygning og gangarter ..

    Men ja de har ingen prangende fantastisk kåring, men det er tre skønne hingste .. Syntes du skulle tage ud og hilse på dem, se og opleve dem med egne øjne, i stedet .. Er jeg næsten sikker på du kan få lov til smiley


  • #5   31. jan 2011 Hvis jeg skulle vælge så ville jeg tage Snerrir,
    synes de afkom jeg har set og selv redet efter ham,
    har været heste som har været fat rigtig flot sammen, med masse af tølt og rigtig fede at ride på.


  • #6   31. jan 2011 hvis jeg var dig ville jeg uden tvivl vælge den med det bedste sind. de har sikkert alle tre masser af god tølt, og der er jo lidt ved at få en helt vildt flot hest med dejlige gangarter hvis den er ustyrlig. så sindet frem for alt, ville jeg da sige. jeg har valgt en hingst til steina der bare har det aller bedste sind, så det er bare dejligt. smiley

  • #7   31. jan 2011 De er jo ikke rigtig noget, så hvis du spørger mig så ingen af dem jeg gad ihvertfald ikke have afkom på nogen af dem..

  • #8   31. jan 2011 Jeg har kun én hoppe så det kan kun være hende .. smiley

    Jeg ved ikke helt om hun er "værd" at avle på .. Nu er jeg ikke helt inde i alt det her endnu .. For hvis man skal regne med 60% fra hoppen af - hmm ..

    Tak for jeres svar ..

    Nogle der ved ca. hvor meget det kommer op i alt i alt .. Fra hoppen er bedækket til det føllet er født ??



  • #9   31. jan 2011 altså hvor lang tid? 11 måneder så foler hun.

  • #10   31. jan 2011 Hov undskyld .. onkostninger .. ??

  • #11   31. jan 2011 nårh, det ved jeg ikke så meget om s:

  • #12   2. feb 2011 Jeg tror at jeg har bestemt mig for ikke at få hende ifolet .. Hvis der skal blive et godt afkom, skal det være en kanon dygtig hingst ..

    For skal jeg selv avle et føl, vil jeg have en, som jeg kan bruge til høje konkurreencer om nogle år .. Og så skal jeg nok have fundet en dyrer hingst smiley

    Tak for jeres svar alle sammen .. Jeg kunne virkelig bruge det til noget smiley


Kommentér på:
hvilken af disse 3 hingste ???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce