{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
461 visninger | Oprettet:

sælge en pony/hest`? {{forumTopicSubject}}

har nogle spørgelsmål:D
Håber i gider og svare på dem:D

1) Hvordan er det at sælge sin første pony?
2) Hvordan er det når den er solgt?
3) Hvordan har man det når der kommer folk og kigger på ponyen/hesten?
4) grunde til at sælge den første?
5) hvordan har man det med at sælge heste efter den første, er det som den første eller er det anderledes?

Det var lige dem nu:D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sælge en pony/hest`?
  • #2   31. jan 2011 1) Hvordan er det at sælge sin første pony?
    - MEGET svært :´(

    2) Hvordan er det når den er solgt?
    - Meget trist og man ønsker at man havde beholdt den forevigt !

    3) Hvordan har man det når der kommer folk og kigger på ponyen/hesten?
    - Forskelligt ... enten er man ked af det eller er man posetiv og ved at ponyen/hesten kommer et godt sted hen..

    4) grunde til at sælge den første?
    - Alt det den har lært dig skal du være taknemmelig for at den har lært dig og du skal være 100% sikker på at den kommer et godt sted hen smiley

    5) hvordan har man det med at sælge heste efter den første, er det som den første eller er det anderledes?
    - Alle heste/ponyer er forkellige og skal have forskellig afsked...

    Hvorfor spørger du egtenlig om det ? det er jo forkelligt for rytter til rytter smiley ?


  • #3   31. jan 2011 1) Hvordan er det at sælge sin første pony?
    - Jeg sys det var helt forfærdeligt, og også selvom det ikke er ens første pony det er slemt ved alle sys jeg:s
    2) Hvordan er det når den er solgt?
    -HVER gang jeg har solgt en pony har jeg haft en anden en ude på marken og tro jeg har solgt mange. Men det er tomt og man savner den bare forfærdelig meget:s
    3) Hvordan har man det når der kommer folk og kigger på ponyen/hesten?
    -De første par gange græd jeg inden de kom og jeg have ondt i maven osv det er ikke rart
    4) grunde til at sælge den første?
    -Forstår ikke spørgsmålet?
    5) hvordan har man det med at sælge heste efter den første, er det som den første eller er det anderledes?
    - Ved mig har det været lige hårdt alle gangene borset fra en hvor jeg faktisk ikke var glad for ponyen(lang historie) men det er altid hårdt




  • #4   31. jan 2011 Nu var det godtnok ikke min egen pony, men en lånepony igennem 2-3 år, jeg havde efter min egen ponys død. den blev dog først solgt et år efter jeg stoppede med at ride den, så havde ikke så meget med den at gøre til sidst, da jeg fik egen hest.

    1) Hvordan er det at sælge sin første pony?
    - det var bestemt ikke sjovt, men jeg fik faktisk ikke afvide at hun blev solgt dén dag, kun at hun snart skulle væk. (Hun blev byttet for en anden, ved en hestehandler vi samarbejder med, men hun kunne først komme derop da de havde plads)

    2) Hvordan er det når den er solgt?
    - Først var der lidt tomt, men som sagt havde jeg ikke så meget med ponyen at gøre det sidste års tid, så jeg havde forsøgt at vænne mig til det - men det var alligevel meget svært.

    3) Hvordan har man det når der kommer folk og kigger på ponyen/hesten?
    - der kom ingen og kiggede på hende, da hun blev byttet lige over med en anden hest

    4) grunde til at sælge den første?
    - det var ikke min pony, men min træners (der har en 'ridelejr', og hun kunne derfor ikke bruge den størrelse pony, da hun næsten kun har voksne), så det var egentlig ikke min beslutning. Men hun blev solgt dér, fordi jeg blev for stor til at kunne ride hende.

    5) hvordan har man det med at sælge heste efter den første, er det som den første eller er det anderledes?
    - Jeg følte ikke at hun var den første, eftersom jeg havde en pony før (som jeg egentlig ikke rigtig havde interesse for, ved ikke helt hvorfor), men den blev aflivet pga. sygdom. Så jeg føler mere at min nuværende hest er min første, og jeg tror det bliver RIGTIG svært at skulle af med hende - hvis jeg da skal det, hvilket jeg forhåbentlig aldrig skal. smiley


  • #5   31. jan 2011 1) Hvordan er det at sælge sin første pony?
    Forfærteligt, det er en helt ubeskrivelig følelse! Jeggræd i flere dage.
    2) Hvordan er det når den er solgt?
    Jeg følte en tomhed som jeg havde vildt svært ved at komme af med. selv om det er et år siden gør det stadig undt når jeg tænker på det.
    3) Hvordan har man det når der kommer folk og kigger på ponyen/hesten?
    Det er vildt svæt, men det betyder også rigtigt meget vis man kan se at ponyen får det godt.
    4) grunde til at sælge den første?
    Vel at den er for lille, at man ikke passer sammen?
    5) hvordan har man det med at sælge heste efter den første, er det som den første eller er det anderledes?
    Det er lige så svært.


  • #6   31. jan 2011 Kan godt være det er mig der er mærkelig.. men her er mine svar
    1) Hvordan er det at sælge sin første pony?
    Hvis man har besluttet at det er det rigtige at gøre er det ikke slemt!
    2) Hvordan er det når den er solgt?
    Trist i starten og hvis du ikke skal have en ny er det svært...
    3) Hvordan har man det når der kommer folk og kigger på ponyen/hesten?
    Kommer jo an på hvordan de er, man skal jo ikke sælge til nogen der ikke har styr på den og rider den godt, men man rider den jo altid bedst selv smiley
    4) grunde til at sælge den første?
    Man er for gammel, måske er ponyen for gammel til ens mål (skete for mig, det var ganske enkelt synd at forlange mere af den) eller at man "vokser fra hinanden"
    5) hvordan har man det med at sælge heste efter den første, er det som den første eller er det anderledes?
    Kommer vel igen an på mange ting.. har kun solgt en smiley

    Alt i alt, hvis du har accepteret at det er det bedste og holder kontakten men ejeren synes jeg ikke det er så slemt smiley


Kommentér på:
sælge en pony/hest`?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce