{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

.underlig situation. s; {{forumTopicSubject}}

jeg står i en lidt mærkelig situation og jeg ville lige høre hvad i ville gøre?
_altså jeg har lige haft en kæreste fra d. 2 januar til den 26 januar ikk? og ja jeg ved godt at det ikke r særlig lang tid men har kendt ham de sidste 2-3 år og vi har snakket godt sammen det sidste år og vi havde noget kørende i 2 måneder før vi blev kærester, så det er ikke noget med komunikationen overhoved. mens vi var kærester så havde vi det skide godt sammen og det var altid hyggeligt at være sammen med ham. og i starten var han skide sød og ville gøre alt for vi kunne være sammen med så da vi havde været kærester i 1 uge ca. blev han sådan lidt underlig og det virkede somom at han ikke rigtig gad mig. MEN så d. 26 januar fik jeg denne besked: "jeg er godt nok glad for at jeg tog mig sammen til at holde dig i hånden her den anden dag skat :*"
så er det klart at jeg tænker, hmm? fordi det var òver 3 måneder siden at vi holdte i hånd først gang? så skrev jeg hvad fanden han mente og så noget og vi skrev lidt frem og tilbage og han bildte mig ind at det var hans søster der skrev det og så da jeg ikke troede på den så fortalte han så ærligt at det var hans "bedste veninde" han havde holdt i hånd med og at han havde lidt føleser for hende. fint nok! så snakkede vi lidt og han var helt åndsvag så jeg sluttet det. det er jo klart..
_men han sagde så at ligemeget hvad skulle vi stadig være venner fordi han holdte meget af mig. fint nok tænkte jeg så. det kunne jeg ikke se noget galt i men jeg fandte så ud af kort tid efter at det kun var fordi han var bange for at få tæv at de fyre der står bag mig. men anyways han har ikke fået tæv og han får det heller ikke. jeg er ikke typen der bager den af. men så har vi så skrevet sammen sådan lidt frem og tilbage bare sådan noget normalt "hej hvad laver du, hvordan går det, hva så? "-noget. og det er også fint nok. -' men så igår aftes der skrev han til mig at han ikke havde noget med hende hans "bedste veninde" mere og at det var dumt at han var staretet og skrev herre meget til mig om han probemer og så noget og begyndte på sine hjerter og alt muligt sødt igen.
___og nu står jeg så her og ved ikke hvordan jeg skal tackle det, fordi jeg kan jo ikke li' ham mere men jeg kan heller ikke li' at bare sige han skal skride fordi jeg ved hvor svært han har haft dt og hvor let sårbar haner og jeg holder jo stadig skide meget af ham men jeg kan bare ikke få mig selv til at prøve igen, fordi han pissede virkelig på mig ang. det med "hans bedste veni´nde"
___________hvad ville i gøre hvis i var mig? ville i bare spille med på det eller sige at han skulle skride eller hvad? :i


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  .underlig situation. s;
  • #1   9. feb 2011 Jeg ville sige til ham på en ordentlig måde at det ikke skulle være os, så hans overtagelser hjælper ikke.

  • #2   9. feb 2011 Jeg ville skrive en lang besked til ham om hvordan du har det med det, altså at du ikke synes det var fair med hans bedste veninde og at du ikke har følelser for ham længere, men at du stadig gerne vil være der for ham og sådan..

    Kan godt se dit problem, og jeg forstår dig 100 % (: - men prøv og sæt dig ned tænk tingene lidt igennem, det er jo kun dig der kan vurdere om du stadig stoler på ham og stadig gerne vil hjælpe ham (:


  • #3   9. feb 2011 Jeg ville sige jeg ikke var en skid interesseret. Også lidt koldt , ja .
    1 - han løj for dig først. Jeg hader nogle der lyver.
    2 - du kan ikke lide ham .
    3 - det var virkelig dumt af ham det han gjorde, og man kan sgu ikke bare komme tilbage når man vil -.- ..


  • #4   9. feb 2011 Emma P
    tak for råedet. det lyder fornuftigt.

    |Den'tykke © |
    det lyder som en god ide' . tror jeg skrive til ham at det ikke var fair og der ikke skavære noget men at jeg stadig gerne vil hjælpe ham. og ja, det er rigtigt nok at jeg selv skal vudere det og det vil jeg også selv gøre men ville bare lige høre hvad andre i min situation ville gøre.

    Godnat, min engel.. <3.. Vi ses :'/ .
    jeg har prøvet bare at være kold overfor ham men det forstår han ikke. og ja jeg hader virkelig også folk der lyver! jeg kan slet ikke ha' det men er lidt stolt over at han indrømmede det tilsidst og fortalte ærligt hvad han følte istedet for at leve det vieder på en løgn. og nej man kan ikke bare komme tilbage når man vil og det har jeg heller ikke tænkt mig på noglemåde at han kunne men bliver jo nød til at gøre op lige fra starten og jeg ville prøve fordi det ville være ondt at holde ham for nar.
    _tak til jer alle 3


  • #5   9. feb 2011 Jeg ville i hvertfald sætte mig ned og tænke det godt igennem og forklare ham at jeg ikke ville have noget med ham igen overhovedet og så ville jeg understrege hvor træls det var at han løj overfor mig, og derefter ville jeg nok skrive noget alla: Men det er ikke fordi jeg ikke gider have kontakt med dig, jeg vil gerne hjælpe dig fordi jeg ved du har nogle problemer, men jeg vil under ingen omstændigheder have noget med dig igen da jeg ikke er til folk der er utro..

  • #7   9. feb 2011 Håber jeg kunne hjælpe smiley

  • #8   10. feb 2011 tak alle sammen.
    _tror jeg vil prøve den med lebben smiley hahaha, ej..


  • #9   11. feb 2011 Min veninde har også brugt den med lebben og det har jeg så også men det hjalp så ikke hahahahha:D

  • #10   14. feb 2011 hahaha, fedt liv smiley

Kommentér på:
.underlig situation. s;

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce