{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
351 visninger | Oprettet:

Forvel smukke Freja :'( {{forumTopicSubject}}

I dag forlod min dejlige hoppe Freja og hendes ufødte føl på 6 mdr. denne verden, grunden cancer.
Hun gik og havde en knude under maven, som jeg fik konstateret at det var cancer, men den var godarte. Jeg ville aldrig kunne ride hende, men hun kunne godt bruges som avlshoppe. Og hun har også lavet 2 meget smukke føl.
Men i løbe af meget kort tid, så gik det bare pluselig ned af bakke. Hendes knude begynde at vokse.
Der begynde og falde hår af hende i små pletter, hvor der så kom underlige sår, hun tabte sig og de sidste 3 dage har hun ikke ville spise og hun lage sig ned og sov hele tiden.
Og hun havde miste livsglæden i hendes øjne smiley
Jeg havde dyrlæge på flere gange og vi gjord alt for at hjælpe hende, men der var ikke mere at gøre..
Jeg beslutte og lade hende få fred, hun skulle ikke lide. Så i dag forlod hun denne verden smiley
Savner hende så meget og forstår ikke at min dejlige tøs allerede skulle forlade mig så tidlig og hurtigt.
Er så svært for mig og gå i stalden for tiden og se at hun ikke står der, savner hendes skønne udtryk og vrinsk i stalden.
Hun var en skønhed og helt speciel.. Og hun vil for evigt være i mit hjerte..

R.I.P Freja.. Hvil i fred min dejlige stjerne smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forvel smukke Freja :'(
Kommentér på:
Forvel smukke Freja :'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce