{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.308 visninger | Oprettet:

UNDERLIGSTE drømme! {{forumTopicSubject}}

åååh, nu er jeg inde i sådan en periode igen, hvor jeg bare har de UNDERLIGSTE drømme!
vil lige sige, at det nok bliver rigtig langt, da der er rimelig mange (ekstremt underlige) drømme, jeg vil fortælle om..

igår drømte jeg fx at jeg var hjemme og bo hos sådan nogle mennesker - der boede i et hus, hvor der var vand over det hele, så man skulle svømme rundt..
og så lige pludselig var jeg i en sportshal, hvor vi skulle spille alle mulige ting.. men jeg var den eneste pige, og jeg turde ikke klæde om alene, så jeg skulle ind til drengene, og jeg gjorde bare ALT for at 'gemme' mig, mens jeg klædte om, men uanset hvor jeg gik hen, var der bare drenge! (kender i ikke de drømme - hvor man ikke kan komme væk fra det man prøver? det er pisse ubehageligt o: )

og så drømte jeg også noget med at jeg fik afsløret en morder, og for at sørge for at han ikke stak af, limede jeg hele gulvet til med en limstift.
- og her var robbin også med, og han var fuldkommen ligeglad, og kiggede på mig som om jeg var syg i hovedet, og så gik han og vaskede gulv (y) xD


og så i nat, drømte jeg at jeg var med i paradise.. jeg stod ude på sådan et toilet, og så var der en kat, der var besat af spejlet, den var HELE tiden ved spejlet, og hoppede op og ned af det, og alt muligt..

så drømte jeg også at jeg var i en forlystelsespark. bonbonland, tror jeg det var.. og så mig, robbin og hans lillesøster var oppe i en forlystelse, som skulle være meget stille og rolig, og man var ikke spændt fast.. og det første stykke tid, var den da også stille og rolig, men lige pludselig gik den bare 'amok'.. den snurrede sindssygt hurtigt rundt, mens vi sad på hovedet i den og alt muligt - og lige pludselig forsvandt robbins lillesøster..

og så fik jeg den vildeste smerte i min arm. som kørte op og ned af den hele tiden, som om jeg fik stød.. og så fortsatte den ned ad kroppen på mig, og til sidst var jeg nede af forlystelsen, og fik børstet sådan en lille 'snor' agtigt af min arm, som så var det der gav mig stød.
vi løb ind i sådan en grotte ting, men snoren fulgte efter os, og den angreb kun mig.. og det var VIRKELIG ubehageligt - kender i ikke de drømme hvor man bare kan mærke smerten TYDELIGT?
- jeg husker ikke hvordan, men lige pludselig sad vi hjemme i min stue, med et apparat, som åbenbart var det der gav mig stød. jeg blev ved med at skille det ad, men det samlede sig selv hele tiden, og jeg var HELT vildt bange! - og så kom der en ny drøm..

det er nok den, jeg synes der er mest underlig..

jeg var ude på min gamle rideskole. den rideskole hvor jeg startede med at ride, hvor jeg havde mine første parter, har haft opstaldet, og alt muligt.

det skal så lige siges at min første part er den pony der har betydet mest for mig NOGENSINDE, men han blev aflivet engang for.. 2 år siden tror jeg efterhånden det er..
men jeg gik nede i stalden (som er lavet om, men i min drøm var den PRÆCIS som da jeg startede med at ride!), og gik rundt og hilste på hestene.. så pludselig ser jeg, svagt, en lille pony, med rigtig bred hals og stort hoved - og stritman, der står og stikker hovedet ud over boksen/spiltorvet. jeg tænker med det samme 'det kan ikke passe!' og løber derned..
det er suzuki, min pony! min lille dejlige elskelige pony - og han er i live! .. jeg løber ind til ham, omfavner ham, og begynder at tude.. og suzuki begynder at snakke til mig, og hopper op og ned af glæde.. han fortæller mig hvor meget han elsker mig, og hvor meget han har savnet mig, og at jeg er den bedste, og at han bare er SÅSÅSÅ glad for at se mig, og alt muligt helt vildt sødt. og jeg kan bare slet ikke forstå det, og flere af mine veninder kommer forbi og spørger hvad der sker?
jeg fortæller at jeg i to år har troet at zuki var død, for det har jeg fået at vide, og jeg blev så glad og overrasket over at se ham - og de forstår mig ikke, for de har hele tiden vidst at han levede..
og det føltes bare SÅ virkeligt! da jeg vågnede var jeg helt vildt glad, og tænkte at han lever! men det gik hurtigt om for mig at det var en drøm.. desværre ):

undskylder at det blev så langt.. og forventer egentlig ikke at der er nogle der gider læse det hele - men HVIS i gør, og har lidt forstand på det, kan i så forklare mig hvorfor jeg drømmer som jeg gør ? o:
specielt den sidste, og den med den der stødting vil jeg gerne have at vide o:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  UNDERLIGSTE drømme!
  • #1   23. feb 2011 Den første lyder godt nok lidt underlig? Mærkeligt det med vandet og så du kommer i en sportshal hvor du gemmer dig for drengene. . .

    Ej den med limen?! Det lyder godt nok underlig lige hvorfor lim? Hvem er Robbin du skriver om?

    Haha det er ikke at håbe den kat rent faktisk lever?

    Den dér med karusellen har jeg osse drømt før i en lidt anden retning, alså den der ting man ikke er spændt fast og lige pludselig er én bae væk!!' Men stød? Hvorfor lige drømme om stød?! Det må betyde noget underligt? For jeg vil nødigt drømme om det stød. Synes også det er utroligt så godt du kan beskrive det med stød, for man falde selv ind i dét og føler nærmest man bare selv er den person. . .

    Uha de drømme er bare nogen af de værste. . . Det er simpelhen så hård at vågne og alt bare var en drøm når den virkelig er så god . . . Man ville bare ønske man levede videre i drømmen? Synes osse det e mærkeligt her at den hopper og snakker? det er jo ikke lige hvad de gør, men man tænke faktisk på det somme tider. . .

    Nu har jeg ikke forstand på drømme, men synes den med stød skal "undersøges" noget nærmere, man ved aldrig hvad det kan betyde?!

    //Phillis


  • #2   23. feb 2011 tøzzen: nå ja, glemte lige at folk herinde i denne gruppe nok ikke kender mig ligeså godt som de andre grupper smiley - robbin er min kæreste smiley

    vil også RIGTIG gerne vide hvad den med det der strøm betyder, da den faktisk skræmte mig ret meget o: og var også HELT sikker på at det var virkelighed..


  • #3   23. feb 2011 Når oka smiley Hehe så gir det lidt mere mening! ;D

    Hmm? Ja det lyder sørme godt nok også underligt!


  • #4   24. feb 2011 der er rigtig mange symboler i dine drømme og det vil blive slemt langt, hvis jeg skal sætte dem alle ind for dig. men et par korte oprids kan du få.

    hus er dig, din krop og dit sind.

    vand er følelser.

    Robbin din kæreste
    lim ja hvad er lim, det holder ting sammen, og måske er du for klistrende og Robin vil gerne have lidt frihed derfor vasker han måske gulvet.

    at klæde sig af over for drengene, handler om det at blotte sig og det har du vist ikke lyst til, ikke nødvendigvis blotte sin krop, men måske dine tanker og dine følelser

    heste symbolisere tanker og energier.
    stalden er der hvor vi opbevarer tanker og energier
    heste akn også være seksuelle energier.

    giver det dig lidt stof til efter tanke??


  • #5   24. feb 2011 Ja, og det giver faktisk mening o: tak! smiley

Kommentér på:
UNDERLIGSTE drømme!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce