{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.536 visninger | Oprettet:

hjæp til køb af nu hestevogn {{forumTopicSubject}}

hej jeg vil høre jer herinde om der er nogen der ved hvor man kan købe en splinter ny hestevogn den skal være på gummihjul og skal være en turvogn ikke maraton eller noget andet.. ville gerne hvis nogen kunne nogle hjemmesider i udlandet evt. tyskland, polen osv. hvor jeg har hørt man kan få nogle gode vogne til billige penge


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjæp til køb af nu hestevogn
  • #1   4. maj 2011 Er det 1-spænder/2-spand? og hvor store er hestene?



  • #2   4. maj 2011 det må gerne være både til en-spænder og til to spand det er til min hingst han er 1,52stg

  • #3   21. maj 2011 Min far har af og til hentet vogne fra ham her:
    http://www.fahrsport-wuppertal.de/

    Vi har osse 2 styk stående til salg pt, men vidst ikke af den slags du skal bruge:o)


  • #4   22. maj 2011 tak for linket lige et spørgsmål ved du hvad de ligger i priser da jeg ingen priser kan se på deres side?? hvad er det for 2 vogne du har til salg og hvad koster de?

  • #5   22. maj 2011 Priserne står når du klikker ind på hver vogn:o)

    De vogne vi har er 1 glinkowski træningsvogn til 2-spand pony eller 1-spand hest og en pony-turvogn.
    Den sidste er for lille til din hest. Den første ville være passende, men ved ikke om det er den slags du kigger efter.

    Der er plads til 1 passager ved siden af kusken og der kan sidde 2 bagi, men det er jo ikke sæder som i en typisk turvogn.
    Har et enkelt billede af den: (link fjernet)

    Den koster 26.000

    Umiddelbart tænker jeg dog at du nok ville blive gladere for noget ala ponyvognen vi har stående (self i passende størrelse til din hest)
    (link fjernet)

    Den vi har stående er brugt, omend kun meget lidt, og står til 14.000 -man ville nok kunne finde noget tilsvarende til hest for omkring 15-20.000

    Den vi har KAN laves om så den passer til hest, men det er nok noget nemmere at finde en der fra start er lavet til en hest.


  • #6   23. maj 2011 det er noget alla den her jeg vil have
    http://www.fahrsport-wuppertal.de/show_details.php?id=126
    du siger priserne står når man trykker på billedet?? jeg kan altså ikke finde det er du sød at finde ud af hvad den koster??


  • #7   23. maj 2011 Ja lige nøjagtig den der står der så ikke nogen pris på -ved de andre står det forneden, som ved den her: http://www.fahrsport-wuppertal.de/show_details.php?id=305

  • #8   23. maj 2011 ja det kan godt være at det er mig der er blind men jeg får overhovedt ingen priser på andet end den du har linket til der står kun dette forneden
    sofort verfügbar


  • #9   23. maj 2011 Katja -ok. På den du selv har linket til, kan jeg heller ikke se en pris. men på de fleste af dem står der altså en pris forneden.

    Nå, men jeg har lige kigget en gang til på den vogn du har linket til -du har set at den er ret tung ikke? Den ruller sikkert let på asfalt hvorfor det til tur på pænt jævnt underlag nok ikke er et problem.
    Men hvis du osse vil i skoven og den slags, vil jeg tro din hest kommer på lidt af en opgave.
    Hvis vognen primært/kun skal bruges til enspænder ville jeg kigge efter noget lidt lettere

    Men nederst under al infoen om vognen, står der "Diese Kutche anfragen" -klik der, så kan du jo spørge til pris osv.



  • #10   23. maj 2011 ok jamen så er det ikke kun mig der er blind hehe jo det skal være primæt til en-spænder men jeg må ærligt være ved at jeg ikke har så meget forstand på vægt osv..

  • #11   23. maj 2011 Altså der er 2-spandsvogne som osse kan bruges til enspænder, og så er der 1-spændervogne der osse kan bruges som 2-spand -denne vil jeg mene er den første slags (giver det mening?)

    Jeg ville ikke byde Axel at trække den på skovtur i let kuperet terræn med passagerer -han er holsterne på 165.
    På jævn vej ville det nok ikke være et problem -vil tro den ruller let.

    Uden self at have andet at have det i end lidt sammenligning med hvad andre vogne af samme slags ca koster, vil jeg tro at vognen du linker til ligger omkring 3500 euro +/- -men som sagt kan man jo skrive og spørge.

    Jeg ville kigge efter noget i retning af nr 2 jeg linker til (ponyvognen) -den er ikke så tung -vil tro omkring 250kg når den er til hest.
    Vi har en magen til vi bruger til vores (altså til stor hest) -den vejer i hvert fald deromkring, ruller let osv.
    Den er self ikke så flot at se på som den du linker til -men den er en hel del billigere, og noget lettere:o)


  • #12   24. maj 2011 ja det giver fint mening hehe hvor meget billigere er den du snakker om??

  • #13   24. maj 2011 Har lige snakket med min far som siger at den vi har stående hurtigt kan laves om til en hest og den står som sagt tl 14.000

    Men ellers kan tilsvarende i størrelse hest findes for omkring 14-18000


Kommentér på:
hjæp til køb af nu hestevogn

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce