{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

Hit air vest {{forumTopicSubject}}

Hvad synes i om den?
link:
http://www.eggparka.com/english/lineup/mlv_r/index.html
Rikke haastrup med vesten
http://www.ridehesten.com/Heste-billeder/Salg/?catalogId=14&catalogEntryId=173128&searchModeIsSplit=true&searchString=rikke%20haastrup
Personligt vil jeg gerne ride med denne til springstævner efter min 18 års fødselsdag, den beskytter meget bedre end den anden, omkring lend og hals, og den ligger mere ind til kroppen i forhold til en normal med lameller,

hvad gør i efter i er fyldt 18? smider vesten eller bliver i ved med at bruge den med lameller? køber i denne? og hvad synes i om teknikken med denne?
går i op i sikkerhed, hvis uheldet er ude?



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hit air vest
  • #1   14. mar 2011 synes den ser helt vildt god ud og giver en fed beskyttelse s:
    Nu hader jeg personligt at ride med springvest ligemeget hvad.. Men tror måske jeg ville kunne finde mig til pas i denne smiley

    Nu springer jeg ikke særligt meget og når jeg endelig gør har jeg aldrig vest på fordi jeg som sagt hader at have dem på, men hvis jeg sprang mange stævne ville jeg helt klart købe denne vest når jeg var 18! smiley

    - Ja selvfølgeligt går jeg op i sikkerheden hvis uheldet er ude.. Selvom jeg dog må indrømme jeg virkelig er en klaphat til at ride med hjelm :s


  • #2   14. mar 2011 Når jeg skal op på hest næste år, som det stadig ikke er sikkert at jeg skal, bliver jeg helt klart ved med, at ride med sikkerhedsvest. Jeg er ikke helt sikker på at det er den samme slags, men der eer en tæt på mig der sælger sådan nogen slags, og fordi jeg har en rygsygdom, får jeg p**** ondt i ryggen når jeg rider med sikkerhedsvest, og når jeg så rider military, får jeg endnu mere ondt så..

  • #4   14. mar 2011 den er vildt fed smiley og tumbs op til Rikke, for at være et godt forbillede! smiley

  • #5   14. mar 2011 Det er bare synd den er så frygtelig grim!

Kommentér på:
Hit air vest

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce