{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.965 visninger | Oprettet:

Mark Rahid's bid. {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Jeg har set at Ute Lehmann og Susan Kjærgaard begge rider med et bid Mark Rashid åbenbart har designet. Biddet kan ses nederst på denne side: (link fjernet)

Når to horsemen har taget netop dette bid til sig, så kunne man forstille sig at det var blidere end andre bid. Er der nogen der kan forklare virkningen af biddet, dets formål osv? For jeg forstår ikke helt hvorfor det er blidere end et todelt bid?

Og er der nogen der ved om det er tilladt at bruge ifl. DRFs reglement for dressur?

Hilsen Signe,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mark Rahid's bid.
  • #2   20. mar 2011 Jeg har hørt noget om at når man trækker i det, ligger det en lille bitte smule af trykket i nakken, men ved det ikke..
    Har selv lige bestilt et hjem, Vilja går super godt på de.. og de virker rigtig "rarer" smiley

    Desværre er det ikke tilladt at ride med til stævner..


  • #4   22. mar 2011 Klodsen har netop fået det bid med tungefriheden. Han ELSKER det... Og så ELSKER jeg det også smiley

  • #5   22. mar 2011 Klodsens er 3-delt med tungefrihed. Det vi er ved at tilride Autumn med er det samme bid. Hun tygger MEGET på det, så meget, at jeg blev i tvivl. Så prøvede jeg at skifte til et andet bid... det var faktisk værre. Hun smaskede og smaskede... Men det bekymrer mig, at hun smasker så meget som hun gør. Vi har trænet hende 2 gange med bidet, og hendes mund står kun stille, når hun koncentrer sig om noget andet... Så jeg ved ikke om det er fantastisk til ungheste...? Hvad mener I?

Kommentér på:
Mark Rahid's bid.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce