{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

yes.. dejligt.. fedt..(ridning) {{forumTopicSubject}}

ja hesten er super dygtig og endelig tør han at galopere med mig.. desvære er jeg nød til at have piske med til at give det korekte signal (har et højre ben der ikke virker og der hjælper pisken mig som et "støtte" ben)
men håber på at vi kan få den lagt fra os igen..

ud over dette er vi begyndt at springe lidt, vi er næsten oppe på en halv meter og det er virkelig noget der tænder ham, og han nyder det.. han har dog været bange for at tabe mig hvilket han gør (jeg kommer ud af balance da jeg på ingen måde er spring rytter og det er første gang vi sådan rigtigt springer) men jeg ryger ikke af da han griber mig, og så river vi ned så det er kun rytter fejl.. men han har lært at prøver han at hoppe så er der godbid bag efter..

og dyret bliver her i april hele 6 år.. puha som tiden går.. 2 år har jeg kendt ham nu.. det er lidt mærkeligt at tænke på at han var den lille sky pony der ikke kunne lide at få renset hove eller røres i hoved eller på hals eller på ben.. nu elsker han alt dette.. og plastik er ikke farligt længere.. dejligt at vi har nået så meget.. på så kort tid..

vi gik fra at være western ryttere, og en hest der gik og slog med hoved og næsen i sky, til nu at være bid løse og bomløse og han kan rides i cordeo i alle gangarter, være afslappet og rolig, og ikke være bange for alt han ser der er nyt.. og han kunne kun rides i skridt og trav, og ingen af delene var særlige behagelige da han spændte op og var nervøs
før kunne man næsten ikke fange ham på folden med mindre man havde hø med.. og ellers strittede han i mod.. men vi kæmpede videre og nu vrinsker han når han ser mig og kommer selv.. han trækker mig op af bakken når benet svigter og han griber mig når jeg falder, han beskytter mig når jeg er sårbar.. og vigtigst af alt.. alt dette er gengældt..

han har været skadet meget.. men dette har bare gjort vores forhold tættere.. han stoler på mig.. tilliden er der.. han fortæller hvis der er noget galt, han fortæller sine meninger om tingene.. og jeg lytter og agere ud fra det..

puha alt dette vi har nået er meget.. men hvad kan vi så ikke nå de næste 20 år..

jeg glæder mig til mange mange år endnu med den lille hyp..

ville bare dele glæden med jer.. held og lykke til jer og jeres hyppere med alt i fremtiden

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
yes.. dejligt.. fedt..(ridning)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce