{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

Kastration {{forumTopicSubject}}

hej piger/drenge,

Så har jeg besluttet at Spartacus skal kastreres, og har bestilt tid hos Hans Pedersen i næste uge.
Jeg har fået anbefalet ham af Spartas avler og tænkte på om der er nogle af jer der kender ham og har erfarringer med ham?

Han er den dyrlæge der tilser Giveskud zoo's dyr..

Kram Signe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kastration
  • #1   29. mar 2011 Okay, tak for din besvarelse smiley

    Jeg tænker også at han må være dygtig siden en så stor attraktion som Giveskud ZOO vælger at bruge ham..

    Der er alligvel mange kritiske øjne der ser på de dyr, og hvis noget ikke er som det skal være, var det helt sikkert kommet frem..

    Jeg ville også bare sikre mig at han nu også var dygtig til det med heste smiley


  • #2   8. apr 2011 Lige for at følge op på mit indlæg... så ER sparta nu "ordnet" og det gik super.. Hans Pedersen gik meget op i at forklarer, hvad der skulle ske, hvordan det ville blive gjort og hestens reaktion på indgrebet løbende.. Han var utrolig hurtig og meget dygtig..

    Hans Pedersen fra Vejle, kan roligt anbefales videre til andre der skal bruge en dyrlæge i trekants området.. smiley

    Kram Signe


  • #3   9. apr 2011 Ja, jeg var lidt i tvivl om det nu også var det rigtige at gøre, men nu kan jeg er jeg ikke i tvivl om at det var til det bedste..
    Nu ser jeg bare frem til, at hingstehormonerne forsvinder ud af kroppen, hvilket de gør om smp tre uger... WEEE smiley


Kommentér på:
Kastration

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce