{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Hvilken farve bliver føllet? {{forumTopicSubject}}

Jeg fik et føl på 11 måneder hjem i fredags.
Han er rødbrun, men når jeg nusser ham kan jeg se at han under det tykke pels er helt mørk.
Altså sort.
Hans ben er også sorte.
Moderen er sort, faderen er en slags fuksfarve vil jeg tro.
Hvilken farve tror I han bliver, eller er det helt umuligt at sige?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken farve bliver føllet?
  • #1   30. mar 2011 Hvis du siger der er mørk pels inde under, tror jeg at den bliver mørkebrun med sorte sokker :] Men jeg ved det jo ikke, har jo ikke set den, det er bare et gæt :]

  • #2   30. mar 2011 Ja under den tykke pels kan man ane at han er helt mørk...
    Det ser også ud til at hovedet bliver mørkt.
    Nu har jeg jo ikke set ham da han blev født, men det ser ud til at han tabt lidt af det rødbrune i hovedet og det er mørkt der under.
    Det skal lige siges at han har utrolig meget pels da han har gået ude hele vinteren...


  • #3   30. mar 2011 vis han er sort inde under så en mørk brun og og med de sorte sokker han har nu

  • #4   30. mar 2011 Min han er sådan lidt lys brun og han er også mørk inden under alt vinter pelsen... Så tror også min han blir mørk lige som hans far.. så tror også din blir mørk... smiley

  • #6   30. mar 2011 Jeg forstår godt hvad du mener med klippet, nogle heste bliver kun klippet der hvor de sveder når de rider og der kan man godt se farveforskel.
    Men det er nu også fuldstændig lige meget hvilken farve han bliver, jeg er bare nysgerrig...;)
    Han er 11 måneder og har aldrig været i hænder og i løbet af 6 dage med masser af tålmodighed har vi fået grime på ham, fået ham i boks, kan trække forsigtigt med ham, løfte hove og jeg striglede ham lige så stille på folden i dag. Han kunne gå når det passede ham hvis han følte sig utryg, men han blev stående:) Rigtig god start:))))


  • #8   31. mar 2011 Det lyder til at han er normal brun. Brune føl bliver ofte mørke idet de mister følpelsen, men de bliver brune igen senere.

Kommentér på:
Hvilken farve bliver føllet?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce