{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Efterlysning af hund! {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Jeg håber virkeligt nogle mennesker herinde kan hjælpe mig i håb om at jeg kan få mit hjerte i ro.

Først en lille historie der indleder hele dette.
Tilbage i 2006 fik jeg en hund da jeg var meget depressiv. Denne hund var min bedste ven, jeg gik dengang på efterskole og Balder som hunden hed boede med mig på efterskolen og var i 2år med mig overalt og var min bedste ven, den eneste trøst jeg havde i dagligdagen.

Men i vinter/forår 2009 skete noget helt utænkeligt, vi blev smidt ud af gården hvor vi både, blev truet med tæsk og alverdens ulykker og vi måtte blive væk fra vores hjem hvor min elskede hund Balder var. Jeg ved senere at en schæferhunde avler ved Ølstykke/Store Rørbæk/Frederikssund tog ham til sig, men hvad der senere er sket ved jeg ikke og jeg ved ikke hvilken avler der er tale om.

Jeg har nu i snart et år forsøgt at finde til hvor min elskede hund er blevet af og om han overhovedet lever, men uden held og det gør stadig ondt helt ind i mit hjerte.

Så jeg beder jer om hjælp! Jeg vil gøre næsten alt. Det er ikke fordi jeg vil komme og rive Balder ud af en familie hvis han har det godt, men det ikke at vide hvor han er gør mere ondt end noget andet.

I kan se billeder af ham her:
http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=61443

OM han stadig har samme navn vides ikke da han er en blanding uden stambog.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Efterlysning af hund!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce