{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

JB historie - 4:) {{forumTopicSubject}}

Ja så er den en nummer 4
- den er ikke så lang men fint nok dag:)
tjek den og læg en komantar

her er den:

Justin bieber - historie 4 


Ja jeg er 17 år, og ligger i armede på Justin bieber. Jeg er kærster med ham, og har været det i et halvt år. Jeg er med ham på turneen, og er med på scenen. Vi ligger på Justins værelse nu, og halv sover. Vi har lige været i DK og er nu på vej til Sverige. Sverige, Norge og Finland gik hurtig. Pluselig var det vinter ferie, og vi skulle være sammen i Danmark. Jeg havde besluttet, at jeg ville have ham med ud og ride. Efter justin og Mits forhold måtte jeg brobbe min hest. Og savner nu mega meget at ride. Og den dejlige Justin sagde bare ja det ville han gerne, han fortalte at en af hans tidliger kærster havede haft hest. Og de havde redet lidt sammen, så han kunne lidt. Så glædte mig mega meget til at se ham ride, og så skulle jeg også ud og ride på min hest. Min veninde havde passet den så jeg ikke skulle sælge den. Den havde fået kælenavnet bieber, da en var sød og havde lækkert hår. 

Så da vi tog bussen tilbage til Danmark igen, kom vi forbi en masse fans. Men halv vejs skriftede vi til nomal bil, da de helst ikke skulle vide at han var her i ferien. Da vi kom hjem til min far, hilste de på hinanden. Og så kørte vi op til min hest. Da jeg kom der op, kom den løbende hen til mig. Og stak mulen op i hovdet på Justin, der forskrækket vig tilbage. 

Men jeg forklarede ham at, at han bare ville kysse. Og så sagde jeg mys, og han kyssede mig. Justin syntes det var så sødt, at han tog et billede. Bag efter prøvede han, og de var så sødt. Vi tog to heste ind, og gjorde den klar. Og så Red vi mod skoven, og justin begyndte at synge for hest. Han sang " jeg har min hest, jeg har min lasso" haha kunne ike lade vær med at grine. Da vi kom ned i skoven prøvede vi at trave lidt, men det gik ikke så godt. Da justin bare gled ned af siden på den. Og falde af... Men han kom ikke til skade, næste gang gik det bedre. Og tilsidst galloperede han også, vi havde det så hygeligt. 

Om aften lage han mit mysse billede på twitter og skriv " min fantastiske kærste og hendes kyssenede hest" en masse skriv nåårh. Også lage jeg et ind af justin der kyssede med min lille hest. 

Da vi havde lag dem ind kiggede jeg på ham, lage ham ned i sengen satte mig på ham. Og kikkede ham i mens jeg sagde " jeg kan også kysse andet end hest!" også kyssede jeg ham. Næste morgen vågnede vi sent, han smilede da jeg åbnede øjende, og kyssede mig på panden. 

I dag skulle vi op til hesten igen, men idag skulle jeg træne tricks. Vi hentede ham ind, og gik ud på banen. Først Red jeg lidt uden udstyr, Justin var meget indponeret og syntes vi var seje. Også trænede vi tricks. Justin filmede alt, først smile så kysse, ryste løfte, neje, ligge og tilSidst stejlede vi lidt. Da jeg satte ham på fold igen lage han sig og jeg lå med ham. Jeg sagde farvel, da jeg ikke så ham før sommerferien igen.

Men imens jeg lå der og hyggede, og justin tog et billede kom min ven. Hun viste ikke jeg var her, så kom for at eide ham lidt. Men blev sådan lidt sur, at hun gik hen og slog Justin. Jeg rejste mig forskræget op, og spurgte hvad hun havde gang? Hun kiggede forvirret fra den ene til den anden. Og så. Løb hun. Jeg forstod hende ikke men løb efter, jeg fandte hende inde i stalden. 

Jeg spurgte hvorfor hun slog ham, der må da være en grund?. Men hun svarede ikke, jeg sagde hun godt kunne ride ham S's jeg jo ikke havde brugt ham meget. Jeg gav hende et kram, og løb tilbage til justin. Da vi kom hjem, spiste vi med min Far. Og der efter gik vi i seng, men lå og snakkede lidt. Han gav mig et godnat kys, og så sove vi.

Næste morgen tog vi bussen vidre nu skulle vi til Italien, tyrkkiet, spanien osv... Nu var vi i Kina, og skulle til den sidst koncert i honkong. Det var spændene, og vi havde det sjovt. Vi gjorde som vi plagede, alt gik efter planen. Og det var en fantastisk aften. Vi holde en lille fest, med hele holdet. Men når vi kom hjem til USA, skulle vi holde en større. Jeg sov på vej hjem til USA i flyet. Og næste dag slappede vi af ind til om aften hvor vi tog til kæmpe fest. Det var sjovt, først spiste vi og så holde vj fest!. På fredag havde vi sommerferie og det var skal nok blive sjovt. Og om en uge havde vi 1 års dag. Men det er en anden historie.

•*SLUT*• 


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JB historie - 4:)
Kommentér på:
JB historie - 4:)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce