{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.319 visninger | Oprettet:

gjordkrampe? {{forumTopicSubject}}

Hej alle i herlige hestefolk.
Jeg har en hest der nu er 4 år og igang med tilridning. Jeg fik ham sidste år, hvor han ikk var helt menneskevant, men bare havde gået på en fold, jeg begyndte så selv sidste år da jeg fik ham, hvor jeg kunne ligge på ham mens han tog et par skridt. og har haft sadel på nogle gange i vinter også. Nu er han så kommet på rideskolen hvor beridereleverne tager ham, men de siger så at han har gjordkrampe og er helt ustyrlig. mit spørgsmål er så om det er noget han vil komme over og hvor lang tid det evt vil tage? og hvorfor han pludselig har fået dette?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gjordkrampe?
  • #2   20. maj 2011 tusind tak for svar! har hørt det kan være tilbagevænnende, ved i noget om det?

  • #3   21. maj 2011 Okay, så vil jeg da håbe min kommer sig over det! Har du redet på din mens den har haft det? Evt uden sadel?

  • #5   22. maj 2011 De beriderelver der er ved at tilride ham siger at han er fuldstændig sindsyg, har dog også tænkt på at finde et andet sted at sætte ham i tilridning, men min mor vil helst ikke risikere at der sker mig noget fordi jeg allerede har været kommet voldsomt til skade flere gange, og snakker nu lidt om salg, men det vil jeg jo helst undgå... men kan det kun være pga gjordkrampen at han bliver SÅ sindsyg som de siger han er? for red engang en med gjordkrampe hvor jeg bare spændte ligeså stille og den var stadig sød at ride?
    undskyld romanen, kigger forbi jeres heste som tak!


  • #6   22. maj 2011 ja for jeg har heller ikk syntes de plejer at flippe fuldstændigt over det? men tror ikk rigtigt det er ryggen, da jeg selv var oppe og ligge på ham med sadel på sidste år, men sadlen er beriderelevernes selv de træner med. De er to til at tilride ham fordi de syns han er så vild..

  • #7   22. maj 2011 vi har prøvet at finde et andet sted med plads, men det skal jo helst være nogen der ved hvad de gør. men ihvertfald tak for din hjælp! håber på det går over hvis det er det..

  • #8   22. maj 2011 tak smiley

Kommentér på:
gjordkrampe?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce