{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

mega forfærdelig oplevelse !!! {{forumTopicSubject}}

- læs det, det er det vær !

okay her er hvad der skete igår !

louise, red på bine.
jeg, red på nuka.

vi havde aftalt at ride ud til min kæreste som bor 8 km, fra hvor vi selv bor, og det gjorde vi så, og det gik mega godt, og vi kom derud og skulle have noget at drikke og sånn, derfor vælger vi at sætte hestene fast til at træ hvor der var ret meget græs, og regnede jo bare med at de ville blive stående...

men så opdager vi at bine på en eller anden måde har fået sit hovedtøj af, og jeg vil gå hen for at få fat i hende, men jeg træder på noget som siger en underlig lyd, og derfor bliver hestene bange, og nuka flækker tøjlerne, og så begynder de ellers bare at LØBE !!!

og vi løber efter, og min kæreste henter sin cykel og cykler efter dem.
hestene løber bare mod hjem, men heldigvis er der en mand som stopper sin bil, og siger at vi skal hoppe ind, og så køre han efter hestene..
de blev heldigvis på vejen..
jeg siger til manden at han skal komme ind foran hestene, og at han bare skal overhale, og det gør han så..
vi hopper så ud af bilen for at få fat i hestene, og han sætter sin bil på tværs af vejen, og jeg får fat i nuka, bine havde jo ikke noget hovedtøj eller noget på, men heldigvis, boede der nogle lige ved siden af der hvor vi havde fået fat i hestene, som havde en grime vi måtte få..

og så gik vi ellers bare tilbage mod min kæreste, for at hente alt vores udstyr igen, så vi kunne komme roligt hjemad..

en mega væmmelig oplevelse, og har fået verdens største skideballe, af en meget skuffet mor, men nu er alt helt fint,
og jeg er virkelig glad for jer, som har læst alt det her...!!!!

har virkelig lært af det her, man lære af sine fejl man kan ikke lære af noget andet !! smiley

- hilsen en meget øm foddet pernille. (fordi jeg ikke havde nogle sko på, da jeg løb efter hestene)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mega forfærdelig oplevelse !!!
Kommentér på:
mega forfærdelig oplevelse !!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce