{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

næsten perfekt dag {{forumTopicSubject}}

var ude og ride på min pony i dag og han gik så fint vi er nået utroligt langt på blot en uge siden vi begyndte vores undervisning i sidste uge :O) har en super underviser med stor forståelse for heste det jo skønt.... det hele gik super fint men han er ikke god til når der er andre heste som kommer og går fra ham det resulterede i en række bukspring og en mindre jorde tur efter følgende SUK nå men bedst som man tror de bliver på udendørs banen kommer de igen en lille pige på hendes KÆMPE pony som tit og ofte tager r****n på hende jeg var lige nået toil galop og det gik fint men da hun kom på banen var resten af ridningen lidt ødelagt jeg har en unghest med stor vilje og temperament så valgte simpelthen at lade være med at galopere på den ene volte det er ret ØV at man er nødt til at skippe en del af træningen fordi moren til barnet ikke er opmærksom på at jeg rider en unghest som ikke altid er lige "børnevenlig" og når hun ved hendes unge ikke altid kan styre ponyen så det jo næsten dømt til at gå galt smiley måtte bare lige ud med mine irretationer over man ike tager mere hensyn evt kune vi jo ride i hver sin ende af hallen men fandt så ud af det bestemt ikke var en mulighed efter en stor snude bemærkning smiley men holder modet oppe det gik trods alt fint indtil de kom..... smiley

desværre kan min egen endnu ikke rides udenfor da han ikke vil gøre andet end at flippe ud over hans kæreste står på folden ved ridebanen lige for tiden

hvordan har jeres dag været

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
næsten perfekt dag

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce