{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

kasteration, er jeg pylret? {{forumTopicSubject}}

min 5 års blev kasteret igår, og det deværre ikke helt godt.. først ville han ikke rigtig reagere på bedøvelsen, men har fint da han blev bedøvet hele 3 gange de fik skåret op og fjernet kuglerne.. efterfølgende blev han syet indvendigt så der ikke kom tarmudflod - eller noget i den stil? det skulle ihvertfald gøres han da er en ældre hingst.. efterfølgelende blev tængerne taget af og det gik faktisk godt - pånær det begyndt af bløde bagefter ret meget og blev ved.. han blev ved man at blive bedøvet flere gange, så de kunne se om der manglende sting eller der var gået hul på nogle blodkar.. det kunne ikke finde nået sådan rigtig men dobbeltsyet alle stingene og satte klemmer på igen og ventede lang tid.. kasterationen tog næsten 4 timer og han blev bedøvet 8 gange.. nu kommer så spørgsmålet har dagen efter bløder det stadig lidt, men intet faretroende alligevel, men såret i den ene side er helt åbent.. jeg har tager billeder af det, og jeg vil vise stærke blodbads billeder og alle er forbedrete..

er det normalt det gerne må stå åbent? jeg har snakket med dyrelægen som siger det skal stå åbent så sårvæske osv kan forlade det, men ikke så meget, den anden side der var flest problemer med er pænt og "lukket"..


(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kasteration, er jeg pylret?
Kommentér på:
kasteration, er jeg pylret?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce