{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.092 visninger | Oprettet:

forfangen eller allergisk reaktion {{forumTopicSubject}}

mandag morgen lå ponyen ned det plejer den ikke på det tidspunkt. der blev holdt øje med ponyen efter arbejde og der var ingen puls i benene og den var ikke stiv i nakken.
tirsdag morgen lå den igen ned og da blev den bedt om at rejse sig var lidt stiv i forbenene men kunne godt gå men der var puls i begge forben.
dyrlægen kom og hun mente at den var på vej til at blive forfangen og den fik smertestillende.
ponyen blev flyttet over til naboen da jeg kun har en mark og fordi de 2 andre på marken blev ved med at løbe og kalde på ponyen og ponyen kunne få selvskab af hendes på i løsdrift med jordfold
kommer så over onsdag med pastaen som ponyen skal have og nu går ponyen næsten normalt
i dag onsdag løber den rundt og hygger sig er næsten ikke stiv den traver og er frisk.
er nu kommet i tvivl om det er forfangenhed der er taget i opløb eller en allergisk reaktion på pava briketter med vitaminer og minaraler

er der andre som har prøvet det

de har kun været på døgnfold en uge og de har tilgang til halm
der er købt mundkurv til ponyen men kan den undgås så vil jeg hellere det og nej jeg har ingen jordfold som den kan gå på

hilsen anette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forfangen eller allergisk reaktion
Kommentér på:
forfangen eller allergisk reaktion

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce