{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er du blevet mobbet?
  • #1   15. jun 2011 Jah jeg er blevet mobbet, dog ikke lige her de sidste 2 år men i 3 år før fra 7-9 kl.

    Det hele startede enlig i 7 kl. men at jeg skilte mig en del ud, da jeg gik i det jeg ville og lavet det jeg ville. mange i min klasse mente jeg var total mærklig og slet ikk burde være der. jeg blev både sparket slået og kladt alt muligt. håbede de hjalp hvis jeg skiftede skole i 8 kl. men nej alt forsatte i 8 kl begyndt ikk at møde i skole, opbyggede angst for nye mennesker, alt begyndte at fald ned om ørene på mig jeg snakkede kun med min farmor om det, og da hun døde i midten af 8 kl gik alt bare i sort, dengang var det min pony Charmer der redet mit liv. flyttede skole igen i 9 kl. ud i en anden by, men der havde jeg så meget frygt for nye mennesker så jeg turde slet ikke snakke med nogen og mobningen forsatte. først da jeg for 2 år siden flyttede til jylland er tingene begyndt at gå fremad smiley


  • #2   30. jun 2011 ja jeg er blevet mobbet, jeg bliver mobbet med at jeg er tyk det sys jeg jo self ikke selv jeg er men det mener de jo smiley jeg er 166 cm høj og vejer 60 kg. Hvis det er at være tyk så er jeg jo nok tyk... Men det var også hesten der holdte mig oppe smiley

Kommentér på:
Er du blevet mobbet?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce