{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

Min stil om Justin det er en historie :D {{forumTopicSubject}}

Hvorfor lige ham? Hvorfor lige mig?


1. Jeg viste det!
kap. 1

Jeg vågnede tidlig om morgen, jeg var hjemme ved min far. Vi havde ferie, og det var meget varmt. Jeg stod op, tog et par shorts og en lille top på. Jeg er n tynd lys håret pige, jeg gik i 6 klasse og skal begynde i 7 efter ferien.

Mine forældre havde været skilt i snart 5 år, jeg kan næsten ikke huske dem sammen. Men ja jeg er kommet over det, selv om min mor har fået en ny mand der ikke kan lide mig. så jeg er tit hos min far, min mor tror ikke på han ikke kan lide mig. Så er også lidt sur på hende, men det betyder også at jeg ikke kan have min hest. Men heldigvis passer min veninde ham, hun fik part for et år siden, jeg har ikke råd til at flytte ham, så var nød til at finde en anden løsning vil nemlig ikke sælge ham.

Jeg er begyndt at få noget på for nemmelsen, jeg tror min far har fundet en. Han er anderledes, han skriver på mobil mere end før, syntes det er underligt. Men vis han er glad er jeg også.

En dag kom han og sagde: " vi skal altså lige have en snak " han så hverken sur eller over glad ud. jeg satte mig ned i sofaen, og han begynde: " jeg ved ikke om du ved det, men jeg har fundet en kæreste.." jeg afbrød ham og sagde: " jeg havde det på fornemmelsen " han rettede sig lidt og, og svarede så: " ja men så viste du det, men ja der er lige en ting, hendes søn er meget populær og kendt.." han holde det lidt inde, og jeg kiggede surt på ham og sagde: " hvem er det, hold det ikke inde! " han så op på mig, og sagde: " min kæreste hedder Pattie Mallette, og hende søn hedder.. " jeg afbrød: " ja det ved jeg Justin Bieber, er det her for sjov? " han så på mig og sagde: " nej, og de kommer her i morgen " han så mig ind i øjnede, og jeg sagde: " så Justin og Pattie kommer i morgen? " jeg forsøgte at smile og han svarede: " jep" han smilede, jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige. Sad bare og kiggede ud i luften.

Jeg har aldrig kunne lide Justin sådan rigtig, så nu at han blev men store bror OMG! det var underligt. "Er du okay med det her? " spurgte han forsigtig, " jeg kan jo ikke lide Justin, hader ham ikke. Men det bliver bare underligt, men vis du er glad er jeg også, så sådan bliver det vis det gør dig glad " svarede jeg og smilede til ham.

Jeg rejste mig, " jeg skal lige bruge noget luft, går lige en tur " jeg gik ud tog min jakke på, og gik jeg gik ned mod vejen, og hen til nogle heste. Jeg fik tåre i øjnede, jeg savnede min hest rigtig meget. Jeg besluttede at være sød overfor mig far, og gik tilbage. Da jeg kom ind af døren, kom jeg lige et smil på læben, og møde ham med et smil. Han spurgte: " er du okay med det her? jeg skulle have sagt det noget før! " jeg gik hen gav ham en krammer, og sagde: " det her helt okay, og lidt spænede " jeg gik hen, og tog et æble. Og satte mig ind på mit værelse.

jeg tændte min computer, og gik på FaceBook. Og skrev i mi status: " hvorfor er jeg så uheldig? " folk spurgte hvad er der galt, men ville ikke skrive til dem at min far var kærester med Pattie, og Justin så blev min bror i morgen. Jeg sad og kiggede lidt ud i luften, hvad skulle jeg gøre. Jeg så hen på klokken, den var seks. Lige i det kaldte min far: " der er mad " jeg sukkede, og råbte tilbage: " kommer! "




2. Hyggeligt at mød dig - eller nej?
Jeg gik ud til min far, han havde lavet min livet. Mini pizzaer, jeg satte mig ned og begyndte. jeg stoppede med at spise, og spurgte så: " hvornår kommer de i morgen altså hvad tid? " jeg forsøgte at smile men det gik ikke så godt, han svarede glad: " ved 12 tiden, det håber jeg passer fin? " han så spørgende på mig, jeg svarede bare: " det er fint, jeg skal jo intet " svarede jeg halv smilede.

Da vi havde spis så vi lidt TV, jeg gik på Facebook og der var det første dårlige tegn. Justin D. Bieber havde send en venneanmodning, jeg sad lige og tænkte lidt så trykkede jeg bekraft. Min far kiggede hen på mig, og spurgte: " hvad laver du? " jeg skævede på Justins ansøgning og svarede: " skriver med nogle venner, hvorfor? " han smilede men svarede ikke. han skiftede kanal, og Justin var i TV'et jeg sukkede, og tog min computer og gik ind på mit værelse. Jeg begyndte at skrive videre på min sang, har helt glemt at fortælle at jeg elsker at synge og skrive sange. jeg begyndte at synge den, og tænkte at det nok var den sidste gang jeg kunne synge på mit værelse. Uden en dum Justin der kom ind og drillede mig, eller sådan troede jeg han var.

Lidt efter gik jeg på HG, jeg skrev godnat og kiggede på min hests profil. Jeg begyndte at græde, jeg lukkede computeren ned, og gik ud og børstede mine tænder. Jeg kiggede på mig selv imens jeg børstede tænder, jeg tænkte jeg aldrig ville have han stod her imens jeg børstede tænder. For det så grimt ud, jeg kørte hurtig børsten igemmen håret og gik ind til min far. "Godnat far, jeg glæ... jeg glæder mig til i morgen." han smilede, og jeg krammede ham og gik. Jeg gik hurtig ned under dynen, og faldt meget hurtig i søvn.

Næste morgen vågnede jeg klokken ni, jeg stod op og tog jeg et par shorts på i hvide og en lilla top. SÅ gik jeg ud i køkkenet, og lavede en kop kakao. Min far kom ud og sagde: "godmorgen" jeg smilede til ham, og han smilede tilbage. Han tog nogle rundstykker ud fra frysseren, og lagde dem i ovnen. "Jeg ved jo du elsker at synge og skrive sange, det er Justin jo også..." jeg skulede til ham, og sagde: " nej, far! " ham smilede for sig slev. og fortsatte morgenmaden, jeg tog min kakao og gik ind i stuen. Jeg tændte min computer og TV'et, jeg sad og så Kaj og Andrea indtil min far kom og slukkede. Han fandt det næste af afsnit 'Landsbyhospitalet' som vi følger med. Imens tænkte jeg på at det i dag var vores sidste hyggelige morgen. Jeg tog et rundstykke men prikkede kun til den, imens jeg skrev med mine venner.

da vi havde spis var klokken 11, og der var en time til de kom. da jeg gik ind på mit værelse hørte jeg min fars mobil ringe, og han tog den og sagde: " hej Pattie, okay det lyder super. Vi glæder os meget, ja hun er okay med det vi ses " jeg gik ind og sad og kiggede jeg lidt rund. Vis det var noget jeg glæd mig til ville denne time gå langsom, men selvfølgeligt gik den hurtig.

Jeg slukkede min computer, da jeg køre bilen køre ind i gården. Jeg gik med min far ud, Pattie steg først ud. Hun smilede og gik hen til os og sagde: " hej mit navn er Pattie hyggeligt at møde dig " jeg tror det var ment til mig. Hun gik hen mod bilen, og Justin kom ud. Han kom hen og sagde: "Hej" det virkede som om han heller ikke gad det her. Men fik da et smil på læben da han havde sagt hej, Pattie fortalte: " Justin har lige sovet, da han lige havde været til sin sidste koncert. Så han var lidt træt. Han blev næsten helt rød i hovedet, og Pattie skubbede til ham.




3. det var så det alene liv!
De tog alt deres ting med ind, Min far sagde til Justin: " hej Justin, jeg har ikke fået lavet dit værelse helt klar. Tænkte du måske gerne selv ville vælge? men er sikker på at min datter nok skal dele sit med dig, indtil dit er klar " Pattie smilede, og jeg sagde: " NEJ! " halv råbte og mega surt. Justin kiggede på mig, og jeg træk mig hurtig lidt til siden, og sagde: " jeg mener jo okay, det må han da godt " Åh hvorfor kunne jeg ikke bare lade som ingen ting, men hvorfor skulle far også lige gøre det være. "Så har i også en chance for at lære hinanden og kende " sagde min far. Jeg satte mig ned på den nærmeste stol, og sad og tænkte lidt. Hvorfor lige mig, hvorfor lige ham? Jeg var helt lost, slut med privat liv, sange, og ingen venner. For de squ ikke møde ham, sådan var det bare. Gad ikke falske venner, og sådan. da jeg havde tænkt det med skolen lidt spurgte jeg: " skal Justin begynde i min skole så? "Pattie grinede, og satte sig ned ved siden af mig. Hun smilede og tog min hånd, og sagde: " Nej, men det her betyder også noget mere, med alt det her Justin og mig noget. Ja vi kan ligeså godt tage den nu? " min far satte sig og begynde: " Ja skat jeg har ikke fortalt dig at, ja Justin har privat underviser. Og du skal du også have, for vi skal jo med på tour. Næsten hele året. "jeg kiggede forskrækket rund mod dem og spurgte: " hvornår skal jeg stoppe? " min har smilede og sagde: " du får en uge efter sommerferien. også skal vi af sted igen " jeg kiggede ned og så sagde jeg: " okay, det lyder spænede. Men så skal jeg jo sige farvel tl mine venner? " min far kiggede ned, og klappede mig på håret. Imens han sagde: " ja det er derfor vi gerne ser dig og Justin som 'rigtige' søskende." jeg kiggede forskrækket over på Justin er så lige forskrækket ud som mig.

Vi snakkede længe og så tog jeg nogle af Justin ting og gik ind på mig værelse, og han fulgte med mig. " Ja Justin du får den del, nu skal jeg flytte mine ting." jeg tog alt ned fra væggen, og alle mine ting. Fandt nye pladser til i min halv del. Imens pakkede Justin ud, jeg tændte min computer. Men der var ingen på, lige pludselig stoppede Justin han stod og læste noget. Jeg kiggede hen på ham, og det var min sang. Jeg fløj op og hæv papiret ud af hænderne på ham. Han stod lidt lost, men så sagde ham. "det er en god sang " jeg kiggede måbende på ham og sagde: " okay, tak " jeg satte mig ned på min seng.

Han satte sig også efter lidt tid, han havde lavet det til en Bieber ende. Jeg var ved at brække mig når jeg så der hen. "hvad går du så op i? " spurgte han pludselig, jeg fik et chok, men svarede: " heste, og sang. Dig? " spurgte jeg måske lidt dumt, men han tog det seriøst og svarede: " Dans, Musik og mine fans.. jo og tak fordi du sagde ja til at være venner på facebook " jeg nikkede bare, og skrev med en af mine venner der lige var kommet på. "hvem skriver du med? " spurgte ham, jeg kiggede surt ned i computer og hviskede " hvorfor lige mig, hvorfor lige ham? han er for nysgerrig! " jeg kunne høre ham halv grine, jeg begyndte at grinede da det lød som om han klukkede.

Sener råbte Pattie: " så er der mad! " vi gik ud, og satte os til bordet. Vi fik pasta, hvor jeg dog bare hader pasta, og det viste min far godt. Men det lod til at Justin bare spiste løs, hold kæft man han æder mega meget. bagefter fik vi dessert, vi fik is. Han spiste også meget der, da vi gik ind på værelset kunne jeg ikke lade være med at spørger: " hvor er alt det mad henne du spiser? " han grinede, og svarede: " ja det kommer hurtig væk når man danser og synger hver dag. Vi grinede lidt, og jeg tænkte at vi enlig havde det sjovt nok. Var han nu så slem?


4. sang og dans helt ærlig?
Vi sad og snakkede længe, men til sidst gik vi seng. Næste morgen blev jeg vækket af en der sang, jeg fik et kæmpe chok da jeg troede at det med Pattie og Justin bare var en drøm. Jeg lagde puden over hovedet, men tog den væk da han stoppede: " det må squ undskylde vis jeg vækkede dig, jeg skal snart morgen med sang for at holde min stemme. "jeg mumlede bare: "hmm" Vi gik ind og spiste, da Pattie spurgte: " synger du? " jeg kiggede rund, og tænkte det var jo nok til mig, også svarede jeg: " ja? " hun smilede: " okay, det lyder da godt " jeg så spørgende på hende: " hvorfor? ". hun smilede, og svarede: " så kan du jo synge med Justin " Justin smilede til mig, og jeg forsøgte at smilede tilbage.

Efter maden kom en eller anden dame, som skulle snakke med Justin. Min far og Pattie gik i gang med Justin værelse, så viste ikke havde jeg skulle. Så tog chancen til at skrive videre på min sang. jeg kom desværre til at synge lidt for højt, så Justin og damen kom ind. Justin stod og smilede, og damen sagde: " den var god, og sikke en stemme du har." Jeg så lidt forvirret rund, så sagde damen: " Undskyld, jeg er Justin sang lære. " Justin svarede for mig: " og hun er min lille søster " sagde han smilede. jeg stod lige lidt og var irriteret, prøvede at forstille mig at jeg var en fan. Så ville det vare fantastisk at Justin Bieber sagde at man var hans lille søster. Jeg kunne bare ikke se noget i det.

Jeg gik ud af værelset, og gik ind til min far og Pattie. "jeg går lige en tur" de smilede og nikkede. Jeg gik ud tog min Jakke på, og gik ud. Jeg gik ned til hestene igen, og snakkede med dem. DA Justin pludselig spurgte: " kan du godt lide heste? " jeg havde ikke set ham komme så blev helt forskrækket. Men svarede: " Ja har selv en men har ikke set den i snart 2 år, den stor ved min mor. min ven passer den, men har ikke råd til at flytte den her ned. Og det er også lige meget nu hvor jeg skal på den tour med dig. "sagde jeg gik lidt videre, han fulgte efter " hvad med at gå hjem Justin? inden nogle ser dig? jeg gider ikke blive set med dig!" sagde jeg og satte farten op. " jo det gør jeg! men først skal du sige hvad der er glat med mig og dig? "







5. derfor!
Han lagde sin arm over min skuler, jeg forsøgte at skubbe den væk. Men det blev liggende, jeg stoppede op og lige da jeg skulle til at sige noget kørte en bil forbi. Den stoppede, og et kamera kom ud. Det tog et par billeder, jeg skubbede til ham. Og sagde: " det der! ".

Jeg løb væk fra ham, han stod lidt lost. Men så løb han efter mig, Jeg kunne høre han snakkede i mobil med nogle. Jeg tror det var Pattie da han sagde: " kom nu bare, vi har brug for hjælp! "Jeg løb og løb, pludselig kunne jeg ikke få luft. Jeg kunne mærke jeg faldt til jorden, og Justin sad ved mig han sagde et eller anden men kunne ikke høre det. Mere husker jeg ikke.



6. hvad sker der lige her?
Da jeg vågnede igen var jeg i et mørkt rum, der var en dør. Jeg gik hen og ind af den, Justin stod der inde. Jeg spurgte: " hvad forgår der? "Justin svarede ikke, men tog fat i mig. Pattie og min far kom ind, de gik hen til mig og prikkede til mig. hvert prik føletes som strøm. Pludselig var alle væk igen, og jeg hørte en stemme sige: " så har vi hende her igen! " hvad fanden mente han med det? jeg slog forskrækket øjnede op, Justin sad ved siden af mig, og halv græd. Han så forskrækket over på mig, jeg spurgte: " hvor er de andre, og hvor er jeg? " han fik et helt chok, og sagde: " har du det godt? hvordan går det? " jeg så spørgerne på ham: " hvad mener du jeg har det fint hvor er jeg? og hvor er de andre? " han slappede lidt mere af nu og svarede: " Du er på et hospital, de andre er lige ned at købe kaffe. Du falde om? " jeg så lidt forvirret rund, så tog han en snor og hev i dem.

En pige kom ind, hun spurgte Justin om noget: " hvordan har hun det? er hun vågnede? " jeg surt over på damen og Justin, jeg sagde surt: " hallo, jeg er her og kan godt svare? Det behøver Justin ikke gøre! " de så forskrækket over på mig. Hun gik hen til min seng, og Pattie og min far kom ind af døren. Damen tog en blod prøve og mit blod tryk. Inden hun gik sagde hun: " vi tager lige de prøver her også kan du måske være heldig at komme hjem i dag! Jo og Justin, jeg er stor fan af dig! " hun smilede til ham, og gik ud. Justin lignede en glad julegris, men jeg rullede bare med øjnede og tænkte, ja du er en lille julegris men du skal snart slagtes! jeg grinede lidt for mig selv.

Efter nogle timer kørte vi igen hjem, men først skulle Justin lige rund og sige hej til alle de syge fans. Jeg ventede utålmodigt ude i bilen, med min far. Enlig kom de, og så kørte vi hjem. Jeg gik tidlig i seng den aften, var meget træt.


Lavet af: Seline 6.c

hvad syntes i ?

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Min stil om Justin det er en historie :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce