{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

en god shampoo til hestens pels og man og hale {{forumTopicSubject}}

hej
jeg har en haflinger som bliver næste hele lys om sommeren og jeg synes at den bliver mere og mere beskidt for hver dag der går og det er ikk ret fedt og især ikk hvis man vil stille op til stævne .
er der nogen som kender en god shampoo til hestens pels og man og hale og hvad man kan gøre ved en meget flitret man og hale og nogle gode råd om hvordan jeg aller bedste vasker min hest altså man og hale og pels


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en god shampoo til hestens pels og man og hale
  • #1   27. jun 2011 rød biotex

  • #2   27. jun 2011 Brug evt en mild shampoo fra matas. Det er billigere og mere skånsomt og tror bestemt det er bedre end det hesteshampoo som er fyldt med farve og parfume. Derefter kan du bruge noget mild balsam så det er nemmere at rede ud når det er tørt.

    Til sidst ville jeg bruge cowboy magic eller showshine til manen og halen for at gøre det endnu lettere at rede ud plus at det har en smuds afvisende effekt!

    Hvis du har problemer med at få halen hvid kan du bruge biotex til den men husk at det ikke bør komme i kontakt med hestens hud da de kan risikere at slå ud og få eksem ol.


  • #4   30. jun 2011 Jeg bruger Blue Horse plejeshampoo, som jeg selv
    syntes er rigtig godt. Til man og hale bruger jeg show shine fra hoffmanns rideudstyr i odense


Kommentér på:
en god shampoo til hestens pels og man og hale

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce