{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Distance makker {{forumTopicSubject}}

Da jeg går og overvejer at prøve kræfter med distance-ridning. Kunne det være sjovt at finde en makker at ride sammen med. Både stævner og træning en gang imellem.

Det kunne også være fedt, hvis man kunne finde ud af at klare transporten sammen. Altid rart med en at dele udgifterne med smiley

Håber der er nogen i nærheden der er frisk.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Distance makker
  • #1   12. jul 2011 vi er et par i stalden, som har snakket om at det kunne være sjovt at prøve, men har ikke sat os så meget ind i det, ved at min olde ikke kan køre i trailer og er igenoptræning, men bliver aldrig den ridehest han har været :o( og lille pigen er lige blevet 3 og ikke færdig tilredet, så det vare lidt før hun må starte og er klar til dette.
    Men ved du hvad det kræves (rytterlince eller ?? ) og hvad udgifter der forbundet med det, for Kristina snkkede noget om det nok var lidt dyrt at starte og der ikke var så mange stævner her på sjælland ?


  • #2   12. jul 2011 Jeg har været inde på distanceridning.dk og kigge rundt.
    Der er nogen klasser der ikke kræver rytterlicens og de andre mærker.

    Jeg mener "bare" at man skal være medlem af en rideklub der er under DRF og så må man gerne starte de mindre klasser.
    Hesten skal selvfølgelig være vacc.

    Jeg har kigget lidt på Hedelandsridtet, da det ikke er så langt væk, som nogen af de andre.

    Udgifter tænkte jeg bare på transporten. benzin og den slags. Evt leje af trailer.


  • #3   12. jul 2011 har også lige været inde og se på deres hjemmeside, og det ser ud til at de små klasser ikke behøver rytterlince og de er ikke er heller ikke så dyre 300 kr. pr start, men det er enkelstart og ikke gruppe ? men kan også se at hvis man bliver bidt af det bliver det hurtig dyrt da de lidt højre klasser koster 700 til over 1000 kr pr klasse pluds ridemærkerprøver, rytterlince og stævne id på hesten hvis man ikke har det i forvejen, men jeg siger det lige vider at du mangler en rytter part, så kan det være Kristina gerne vil :o) hun har snakket meget om det, men kunne ikke lige finde 4-5000 kr til ridemærkerprøver, rytterlince og stævne id på hesten, men at hun bare kan medle sig ind i ohr og starte små stævner tilstart :o)

  • #4   12. jul 2011 Det var også det jeg opdagede, så må man se hvad tiden bringer.
    Er selv en lille smule modstander af alle de ting der kræver for at komme til at ride større stævner.

    Har i mange år kørt stævner med ponyen, der er der ikke noget med licens og deverse andet og vil da mene at der kræves en lille smule mere når man sætter en vogn efter dyret. smiley

    Men du må endelig gerne sige det videre, så er hun meget velkommen til at kontakte mig, man må gerne ride afsted i grupper, man skal bare melde det når man tilmelder sig og hvem man ønsker at ride med.


  • #5   12. jul 2011 ok det skal jo nok :o)

  • #6   30. jul 2011 Hello
    Min mor vil gerne begynde at starte men dog først i det nye år.
    Jeg starter selv i hedeland, rider dog kun 25, da jeg endnu ikke har givet betale så meget for rytter, stævnepas og alt sådan noget...


  • #7   30. jul 2011 Majken, Er også kun interesseret til at starte med de mindre klasser, da jeg gerne vil vente med alle de rytterlicens osv der skal til, for at starte højere klasser. Hvis det ikke fanger en, er det mange penge at ligge ud.



  • #9   14. aug 2011 Det lyder også helt iorden.
    Tror ikke jeg kommer afsted i år, så næste år lyder kanon.
    Har jo aldrig startet et, så kunne være dejligt med en der har prøvet smiley

    Hvor i odsherred kommer du til at stå med ponyen?


  • #11   14. aug 2011 Ja, det kender jeg godt smiley Fik ny "hest" i december, vente tiden kan være virkelig lang smiley

Kommentér på:
Distance makker

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce