{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Hvorfor må man ikke? {{forumTopicSubject}}

Angive uærlig personer, når man nu har haft en meget grim oplevelse med en, som man gerne vil advare andre i mod?
Jeg vil da være meget ked af hvis andre skulle få taget R.... af den samme person som jeg.
Men mest fordi hun opkøber heste som fejler noget, og så sælger hun dem vidre i dyre domme til høje priser, med påskud om at de er sunde og raske...
Skaderne er skjulte fejl, som desværre først opdages når man har fået hesten hjem. ØV for sådanne personer, skam jer...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor må man ikke?
  • #4   15. jul 2011 Sian - også mig tak smiley

  • #5   15. jul 2011 SIAN - og mig. smiley

    - men det du fortæller her, beviser jo bare at man er nød til at få lavet en handelsundersøgelse af hesten, inden man køber den, og man skal få lavet en kontrakt der gør, at hvis hesten ikke lever op til kravene, kan den blive afleveret tilbage, og man får alle pengene retur. smiley


  • #6   15. jul 2011 Ville meget gerne have et link til den gruppe! hold da op sådan noget er bare SÅ irriterende!

  • #8   15. jul 2011 CTS
    Vil lige sige en handelsundersøgelse ikke ALTID lige gør dig sikker.
    Har selv lige måtte lade en hest slås ned her i april. Jeg blev snydt også, hesten HAVDE været igennem en handelundersøgelse. og var gået rent igennem!! Se evt. ''Cougar'' under min profil, der har jeg skrevet en hel del om den handel, uden at nævne noget navn på sælger ...


  • #9   15. jul 2011 Nu har jeg så ikke læst det, men der er jo ingen garanti for at sælger kender til fejlen, hvis en handelsundersøgelse ikke kan se det. Hvordan i al verden skal man så kunne se det?

  • #10   15. jul 2011 Det var osse tilfældet her, at en handelsundersøgelse ikke var nok, man kunne kun se det ved en røgtenundersøgelse. Og sælger var udemærket klar over det, for hun købte netop selv hesten til en meget billig penge netop pga den fejl. Hun skulle selv kun bruge den som avl og hygge hest sagde hun til daværende sælger, som netop havde hende til salg som det. Og så solgte hun som springstævnehest, og det kunne hun da ikke holde til.


  • #11   15. jul 2011 Jeg vil så også mene, at en ordentlig handelsundersøgelse indeholder røntgen.

  • #12   15. jul 2011 Tja.... Det er sørme ikke normalt man skal have det, og det er heller ikke noget dyrlæger automatisk anbefaler... Men nu var der osse mere det at man ikke måtte offentliggøre sådan en snydepels med navn, at jeg brokkede mig over. Og så det at hun i det hele tagen kan finde på det over for dyrne. De lider jo når de bliver brugt, til noget de ikke kan holde til. Men en anden gang vil jeg nok osse gå mere grundig tilværks, men plejer ikke blive snydt så groft, af unge piger...

  • #13   15. jul 2011 Nej, det er da rigtigt surt, og unfair gjort af hende - både overfor køber og hest.
    Men jeg har nu stadig den holdning, at det altså er købers ansvar at få hesten tjekket helt igennem, for at undgå skader, fejl osv.
    - og de fleste jeg kender der har købt hes ttil stævenbrug, har fået hesten røntgenundersøgt også. smiley


Kommentér på:
Hvorfor må man ikke?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce