{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

15'' - 16'' SADEL - DRESSUR LÆDER {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu fået konstateret at min pony slet ikke kan passe min sadel, så jeg er nu ved at lede efter en ny sadel - hvilket næsten er umuligt..

- Hun er MEGET kort over ryggen, så hun skal bruge str. 15'' eller en lille str. 16'' - helst 15''..
- Det SKAL være dressur sadel og helst læder..
- Må ikke koste over 5000-6000 kr, da pengene ikke lige frem brænder i vores lommer..

- Er der nogle der har nogle idéer? Eller muligvis kender nogle der sælger en, eller selv gør det? - Vi vil ikke køre længere end til Århus for at hente den..

Please hjælp mig s;

- Nille Thomsen og Pasha's Petite.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  15'' - 16'' SADEL - DRESSUR LÆDER
  • #1   16. jul 2011 Årh, jeg havde samme problemer med min og det er så træls at finde ud af smiley

    Han er araber, og de har ofte et sæt riben mindre end andre racer?

    Håber du finder en sadel, så du kan komme vidre!! smiley


  • #2   16. jul 2011 Min er også araber.. d-;

  • #3   16. jul 2011 Undskyld Nille men, der har jo ikke været noget med sadlen før ham der Ole kom ud, Petite har jo heller ikke vist smerte:)? Hvorfor ikke prøve en anden sadelmager, du så jo hvad Christina skrev på FB om sadelmageren? smiley
    Den virker jo også til at ligge rigtig godt på hende, der har jo ikke været noget, som skulle være tegn på smerte fra Petite's side, og jeg er sikker på, at damen nok skulle give fra sig, hvis hun havde ondt.
    Sagde de gamle ejere ikke også, at den var tilpasset til hende? :-)))))))


  • #4   16. jul 2011 nej, smerten bliver vist pludseligt (det gjorde den på min i hvert fald) hvor den begyndte og stejle og gøre ved smiley

    Sadlen ligger - hvis den er for lang til ryggen - direkte på dens rydsøjle, og ikke på ribenene, osm den normelt skal smiley


  • #5   16. jul 2011 Kristine: Hun har helt vildt ondt i ryggen - hver gang man kører 2 fingre ned ad hendes rygrad svajer hun i ryggen og trækker sig sygt meget sammen, fordi det gør så ondt.. ;-). - Så der skal gøres noget.,

  • #6   16. jul 2011 Nej fordi jeg ikke rigtigt har tænkt over det, men altså det er min pony og ikke din, så du kan blande dig uden om. - Jeg vil da helst have at det her ikke var sket, men det er det altså. Hvorfor er det lige du tror at du ved mere om hende, end jeg gør. Det er MIN pony ikke DIN. - Jeg er træt af at du altid skal blande dig og være sur over mine valg over min pony, okay? Hun skal have ny sadel, sådan er det bare.. desværre s;

  • #7   16. jul 2011 Hej Nille
    Har en veninde der har haft samme problem og hun blev anbefalet at købe en wintek isabell werth den nye model for selv om den er lille i tommer så har den et ok størrelse sæde den skulle være korter end den gamle model smiley


  • #8   16. jul 2011 alligevel forsøgte du at købe min for en måned siden Tanja Louise B?

Kommentér på:
15'' - 16'' SADEL - DRESSUR LÆDER

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce