{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

Mit første "fotoshoot" {{forumTopicSubject}}

Ja jeg syntes jeg har meget ensformigt ansigtsudtryk, og det er helt klart noget jeg vil prøve at lave om på :), billeder er desværre blevet lidt slørede, men det var fordi vi slukkede lyset også arbejde med 1 natlampe da jeg syntes det gav et godt lys der passede lidt til det tema vi gerne ville have fat i smiley

Jeg vil gerne have ris og ros smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit første "fotoshoot"
  • #2   28. jul 2011 Det her synes jeg klart er det bedste (link fjernet) .
    Ellers er jeg enig med Trash.

    Nogle idéer til dit næste shoot vil være at gå uden for og skyde billederne! Det er svært at fotografere indendørs, og naturligt lys blir bare så meget flottere end uprofessionel kunstig belysning (så som alm. lamper). Og så bliver baggrundene også flottere uden for, og mulighederne bliver mere talrige, bl.a. for poseringer, stemninger osv. hvor mulighederne måske bliver lidt mere begrænsede indendørs.

    Så næste gang vil jeg gerne se jer udendørs, og jeg vil gerne se dig smile og bruge kroppen og komme med en masse naturlige og spændende poseringer og udtryk smiley

    Jeg kan så se på dit shoot at du variere lidt i dine poseringer, og det er godt, så bare hold fast i det! smiley

    Af en eller anden grund kan jeg godt se et shoot med dig for mig. Et shoot hvor du er ude i naturen, i et grønt landskab, måske en have, med grønne træer, grønt græs, og blomster og marker, hvor du smiler og ser glad ud og gør billederne meget sprudlende! Med løst hår, enkel make-up og søde løse sommerkjoler.
    Det var lige en idé jeg fik til et shoot, som jeg tror ville passe til dig smiley


  • #3   28. jul 2011 Lyset er helt forfærdeligt. Kvaliteten er hellere ikke ligefrem noget at tage hatten af for, og de slørede billeder.

    - Jeg synes du har et godt udtryk, der passer til nogen af billederne, men ellers er de meget ens.(Jeg har også samme udtryk, for det meste, men det er også kun foran min far.)

    På nogle af billederne passer dit udtryk slet ikke, da det ligner du anstrenger dig og er bare en møgforkælet bitch.

    Men ellers er de gode. Super flot make up og hår. Godt udtryk der passer til nogen af billederne, og nogle fine poseringer! :-))


  • #4   28. jul 2011 Hej alle mange gange tak for alle de gode råd, vil prøve at bruge dem til næste gang:D

  • #5   28. jul 2011 1 - Er det dine egne øjenvipper?
    2 - Gaaal, nogle flotte og intensive øjne
    3 - Here it comes:
    Du gør det rigtig godt med dit ansigt og dine poseringer, lidt ensformigt,m men det bliver det jo hurtigt. Det er fedt at se at du har eksperimenteret med lyset, det er den bedste måde at lære det på.
    (link fjernet)
    Dette er ikke særlig vellykket. Altid fang lyset med dine øjne, ellers er det svært at have det der intense udtryk. Desuden er lyset på dette billede bare mærkeligt og gør intet godt for det færdige produkt.
    (link fjernet)
    Let skilte læber er oftest ret godt, men man skal stadig slappe meget af i munden. Kan du se, at din mund ser ret anstrengt ud på billedet? Du ligner en der lige siger "ÅRH!" som en hidsig teenager smiley
    Det første billede er jeg ret vild med og dette:
    (link fjernet)
    er heller ikke værst smiley


  • #6   28. jul 2011 AM ja det er mine egne men der er så lidt mascara på smiley
    Mange tak for de gode råd smiley


  • #7   28. jul 2011 Heej

    Billederne er rigtig flotte, og ja lyset er lidt uheldigt, men det kan der altid rettes på. Hvis du gerne vil have nogen billeder af dig selv, så skriv til DethlefsenPhoto smiley



Kommentér på:
Mit første "fotoshoot"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce