{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

Anders Behring Breivik {{forumTopicSubject}}

Ja, alle ved jo hvilken forfærdelig tragedie, der er sket i Norge!

Jeg har nu lige set den dokumentar i fjernsynet, og jeg sad og direkte rystede!

Jeg er SÅ vred & føler simpelthen med Norge! Hvordan kan man få sig selv til, at dræbe helt uskyldige mennesker? Racistiske møgsvin! Ja undskyld mit sprog, men jeg er SÅ vred!

Jeg kender ingen der var med, men jeg sad med hånden foran min mund op til flere gange, og var faktisk næsten ved at fælde en tåre, da jeg så dokumentaren, da jeg er så sur på Anders Breivik!

Tænk at der er lovet 10.000 kr. til dem i fængslet, som først får fat i Anders Breivik, og smadre ham! Hvis ikke direkte dræber ham, men det tillader de jo selvfølgelig ikke i fængslet..

Jeg vil have det forfærdeligt, hvis det var mig der skulle forsvare ham i retten, virkelig! Tænk, at skulle forsvare sådan en nar, der har slået næsten 100 mennesker ihjel, og såret SÅ mange! At have planlagt dette i fucking 9 år, er også fuldstændig sindssygt, og så lægge flere forskellige tegninger og ja whatever ud på nettet af, hvordan man laver bomber! Amen manden er fuldstændig skudt i hovedet, og må være født med en hjerneskade!

Tænk at gå igennem Utøya, og sige til alle sammen det der er sket i Oslo, og pludselig trække en våben, og gå fuldstændig amok. Og det værste er, er han nød det! At gå med et skævt smil på læben, og stille og roligt skyde én efter én! Hvad fanden sker der oven i knuppen på folk nu om dage? Jeg forstår og kommer ALDRIG til at forstå, hvad meningen er med, at slå folk ihjel, og så ganske uskyldige mennesker! OG BØRN!!! Den yngste var 14 år!!

Jeg bliver SÅ sur, når jeg ser billeder af svinet (sorry mit sporg) - da jeg så det billede, hvor han er på vej til et eller andet med politiet ved sin side, sidder han også bare en en rød dragt og smiler.. Han har simpelthen ventet på det her! NØJ!?

Jeg er virkelig så vred...

Hvordan har jeres synspunkt på denne forfærdelige tragedie i Norge været? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anders Behring Breivik
  • #1   2. aug 2011 Nej hvor skrækkeligt! Jeg føler med dig.. Og kan godt forstå dig, man har lyst til at hjælpe, men man kan ligesom ikke rigtig.. Jeg håber, at han får fængsel for livstid.. Ærgerligt, at det ikke var i USA - så kunne han få dødsdom, og det fortjener han!

    Han er heller ikke populær inde i fængslet, de alle sammen vil have fat i ham.. Blandt andet fordi han også har løget om, at han var medlem af en bande, hvilken han ikke var! De kendte ham kun..


  • #3   3. aug 2011 Jeg kan sagtens følge dig, og misforstår dig ikke, da du har ret. Selvfølgelig har jeg hørt andet, og hvordan han gjorde osv.

    Og ja, du har ret i det med fængslet. Men jeg tror ikke, at de kommer til at få fat i ham sådan, fordi jeg tror der vil være overvågning på ham all the time.. Og tænk at hans egen far siger, at han vil ønske Anders døde (mener det var det han sagde, jeg vil ikke sige noget 100% om det, for jeg kan ikke helt huske det) - men noget med død i hvert fald.

    Og ja, jeg har sgu også ondt af de to der sad i båden!

    Men kan sagtens forstå dig, og er også enig i meget af det du skriver smiley


  • #4   3. aug 2011 Jeg er alligevel sikker på, at der er en i fængslet, der nok skal tage et par ekstra år, for lige at.. have en lille snak med Anders (:
    Udover det, synes jeg 21 år er for lidt. Jeg hørte han kun skulle have det. Også læste jeg at det var 8 uger pr. liv.. Jeg ved ikke hvor meget sandhed der er i det.. Men altså. Det giver alligevel lidt at tænke over..
    Også synes jeg at politiet er noget lort, for han gik 1½ time ude på den ø, og selvom flere folk ringede, troede politiet, at de lavede sjov. Okay, der var kaos i Oslo. Men altså..

    Jeg føler med Norge, og jeg kan ikke forstå.. Jamen, jeg undrer mig lidt, og jeg har så ondt af folk, og jeg er så chokeret over at sådan noget kan ske, og jeg er chokeret over, at folk kan være sådan. At han kan have sådan en tro, som jeg troede.. Altså folk i skandinavien, burde være gammel nok til at vide.. Ja..


  • #5   3. aug 2011 Kan godt følge dig.. Men det koster flere millioner om året, at have en fanger, så det er nok også meget pengene de tænker på! Men ja, det er alt for lidt, for sådan en nar..

    Og ja, det er vildt.. Havde de kommet lidt hurtigere, havde der sgu nok ikke været så mange døde, men de skulle jo også have styr på det i Oslo, og jeg tror, at de har gjort stort set alt hvad de kunne.. Men hvorfor skulle man lave telefonfis med sådan noget??? Forstår virkelig ikke, at de kan tage det som telefonfis.. Det laver man jo ikke med sådan noget alvorligt noget! Det kan man faktisk få en kæmpe bøde for!


  • #8   3. aug 2011 Hørlyk: Jeg er totalt enig! Ja, for mange fortjener det virkelig..

  • #11   3. aug 2011 Enig!
    og hvis han kunne have skudt flere hvis det var ikke politiet kom... det er frygligt at tænke på..
    Hørlyk, ihvertfald i nogle situationer! ligesom denne.... han skulle ihvert fald mærke den smerte han har givet over halvdelen af norge. han burde henrettes ligesom mange andre.
    mig og min mor snakkede om at han faktisk ligner en dukke. http://www.bt.dk/sites/default/files-dk/node-images/368/4/4368539-anders-behring-breivik.jpg prv at se billeder af ham, hans hud er skinnende ren og han ser helt uhyggeligt ud, falsk. jeg ved ikke om jeg er den eneste?


  • #13   3. aug 2011 i det hun skriver?

  • #14   3. aug 2011 Hørlyk - Norge er ikke medlem af EU, så det ville nok ikke gøre den store forskel.. + EU ikke har den store indflydelse på strafferet i medlemslandene smiley

    Norges max straffetid er 21 år.. men de kan muligvis give ham 30.. (mener det er 30) Men det kan de kun gøre hvis de kan få ham kendt skyldig i forbrydelser mod menneskeheden i stedet for bare mord.. så må vi bare håbe det kan lade sig gøre..


  • #15   3. aug 2011 * Pi og Prince * -

    Det var racistisk på den måde, at han gjorde det fordi det her politiske parti støttede integrering af indvandrere fremfor at ville smide dem ud..


  • #16   3. aug 2011 han prøvede jo at få de venstreradikale ned med nakken, (jeg tror det var de venstreradikale) og det sjove er at det har gjort dem stærkere, fordi ham Jens Stolenberg og hans parti har fået 12% mere i stemmer en før massakren

  • #17   3. aug 2011 Jeg hørte i go' morgen danmark her i sidste uge, at forsvaren, forsvare ikke det kan gjorde, men er der til at høre på hvad Anders har at sige og en masse andre ting. Nåede ikke at hører det hele, da jeg skulle på arbejde. smiley
    Men synes det er helt forfærdeligt, også fordi det er så tæt på. smiley

    Men forstå mig ret. Så synes jeg det snart hænger mig langt ud af halsen, hver gang man tænder for fjernsynet eller computeren, så er der noget.
    En af de grunde til at han gjorde det, var for at få opmærksomhed, hvorfro er det så vi fortsætter ?


  • #21   4. aug 2011 Vi har desværre sagt ja til nogle menneskrettigheds erklæringer (både som medlem af EU og FN), som gør det svært bare at indføre dødsstraf.. Jeg mener selv han fortjener dødsstraf.. Men rent politisk, bliver det svært at indføre. Og et eller andet sted skubber det os bare tilbage til middelalderen, som vi så stærkt kritisere mellemøsten for at være pga deres straffelovgivning (Stening, hængning etc.)

    Så hvem skal beslutte hvornår det er korrekt og forkert? et etisk råd?? De vil jo nok til at starte med sige det aldrig er korrekt.. de er trods alt et etisk råd smiley


Kommentér på:
Anders Behring Breivik

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce