{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

farvel til part. {{forumTopicSubject}}

Hej alle HG hoveder.
jeg er i et dilemma. først vil jeg gerne at i ikke kommentere mine valg til penge brug for det kommer om lidt. og så vil jeg have jeres hjælp til hvad i ville gøre.

Altså jeg er i arbejde over kommunen. tjener 2300 om måneden på en god måned. altså 37 timer, med 16.50 kr i timeløn. hver d 1 går der. 450 til sheik for opstaldning. så kommer der sjov. smøger. og tøj og fx mad hvis jeg ikke lige gad lave madpakke. og busbilletter. ( plus uventede beløber som udstyr til hesten) + regning på flækket tand.

sheik min part er nu syg og har fået støvallergi har været det siden november. han må ikke rides mere end 20 min. jeg betaler 450 kr hver måned. det ikek mange penge.. men det er det når man ikke kan bruge hesten. og for den sags skyld faktisk ikke har tid.:(

hvad havde i gjort. jeg har kontaktet sheiks ejer. men føler mig skyldig over at hun ikke har råd til ham selv.:( og at jeg bare ja. "giver op" agtig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  farvel til part.
  • #1   21. aug 2011 Hvordan kan det være du kun tjener 16,50 i timen? Nu ved jeg ikke hvad parter koster i dit område, så det er jo lidt svært at guide dig... lige meget hvad er det mange penge at give for en syg part! hvis du kan finde en rask part til samme pris, synes jeg du skal gøre det


Kommentér på:
farvel til part.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce