{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Christina Holmbæck Kursus {{forumTopicSubject}}

Weekenden den 7.-9. oktober 2011
med Christina Holmbæck.

Christinas filosofi udspringer fra den akademiske ridning, hvor tanke sættes før handling og teori før praksis. Men Christina har et udvidet fokus på hestens biomekanik, og fokusere på at træningen tilpasses den enkelte hests behov og niveau, uanset race, niveau og alder.

LÆS MERE PÅ: www.ridekunstmedlethed.dk

Basisuddannelsen er fundamentet. Hesten skal lære at lade sig føre løsgjort mellem hjælperne, og rytteren skal forstå og formidle teorien til hesten.

Elev udtaler:
”Denne træningsform giver mig alle svarene. Førhen fik jeg at vide, at jeg skulle tage fat i hesten, at det var mig der bestemte, men jeg følte aldrig at jeg fik en grundig forklaring fx på hvorfor man laver versader og ikke mindst hvordan man laver versader korrekt.”

Målet er at det skal være let at ride din hest, at være i harmoni og balance.

Kurset er åbnet for alle, uanset hestens race eller baggrund. Christina tager udgangspunkt i basis teorien – og gør den forståeligt for alle deltagere.
Sted: Kurset foregår ved Ejby på vestfyn, der er 4-5 minutters kørsel fra motorvej.

Program: Kurset starter fredag aften, med teori, lørdag er der 2 x en halv times eneundervisning, søndag er der 1 x undervisning og afsluttende teori.

Pris: for deltager med hest: 2200 kr. inkl. morgenmad, frokost og boks med halm til hesten. For deltager uden hest: 200 kr. pr dag inkl. morgenmad og frokost.

Kontakt: Nina på nina_asse@hotmail.com eller på 24481562

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Christina Holmbæck Kursus

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce