{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Set-up: Tattoo-Shoot {{forumTopicSubject}}

Hey piger.

Min veninde har spurgt mig om jeg ikke ville tage nogle billeder af hendes tattoveringer, og jeg har selvfølgelig sagt ja.

Men jeg tænkte på om I har nogle gode idéer til set-uppet.
Vi har nemlig ikke mulighed for at komme i studie, så mhs. til baggrunde og lys ville jeg gerne have lidt hjælp.
Ja endda nogle gode idéer til positure.

Håber virkelig at få nogle svar, da det betyder meget for min veninde at det bliver godt (og ja, ved godt hun burde gå til en prof istedet for mig. Men hun stoler langt mere på mig - af personlige årsager).

Glæder mig meget til at høre/se jeres forslag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Set-up: Tattoo-Shoot
  • #1   12. sep 2011 Altså ved at du nemt kan lave dit eget studie smiley
    Min gamle fotolærer sagde at man bare kunne hænge et hvidt eller sort lagen op, og så bruge nogle standerlamper, hvor hovedet kan vippes op/ned/til siden smiley
    Har aldrig selv brugt det som sådan, da mit kamera har været i stykker i længere tid, men det skulle fungere fint!


  • #2   12. sep 2011 Sandra Pedersen .
    Har haft det i tankerne smiley Men kunne være der var andre gode idéer smiley


  • #3   12. sep 2011 Det er forresten armene og det meste af ryggen der er tatoveret.
    Hun vil selv, at det er mindre påklædte billeder, og sort/hvid.

    Og ved også godt man som sådan ikke skal posere, men bare ja. En god måde for hende at stå/sidde på, så det nemlig er tatoveringerne der kommer i fokus smiley



  • #4   12. sep 2011 Tja, det kommer lidt an på tatoveringernes størrelse, men når du siger det er det meste af ryggen og armene går jeg ud fra at det næsten er sleeves og sådan, hun har?
    Det er lidt svært at finde idéer til sådan nogle billeder, men evt. søg lidt på google - billeder fra LA og Miami Ink er rigtig gode, fordi de tit får taget billeder af professionelle når de er færdig med at tatovere, og der synes jeg at positurerne er super gode fordi man både fokuserer på mennesket og tatoveringen..

    Kan godt forstå hun vil have dem i let påklædt tilstand, da billeder på samme tid bliver vovede og rigtig tit gode, men der er ingen bedre måde at fremhæve sådan et stykke kunst på kroppen, synes jeg smiley


Kommentér på:
Set-up: Tattoo-Shoot

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce