{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

interdress. hvordan ser man denne måneds ridt? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle!
Jeg kan ikke finde ud af hvordan man ser denne måneds ridt inde på interdressage.com
Altså hvor ligger videoerne af dem som allerede har meldt sig til?
På forsiden står der godt nok: Click here to view this month’s competitors

Og neden under er der billeder med class 1-8. Men det er da ikke september måned, det må da være sidste måneds deltagere eller hvad? Er det fordi der ikke er nogen som har lagt videoer ind endnu?
(Jeg vil jo gerne lige se et par af dem som skal starte, så jeg ved om jeg er helt galt på den, og skal vente til jeg bliver bedre, eller om jeg godt kan prøve at starte et par klasser)
Håber i kan hjælpe mig.
På forhånd tak.
Hanne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  interdress. hvordan ser man denne måneds ridt?
  • #1   14. sep 2011 Lige et sprørgsmål mere: når jeg kigger på:
    Current placings for August 2011
    Så står der fx:
    CLASS 1A (Adult):

    1 Jeanette Dixon & Nashend Linkwood-UK 71.75%
    2 Julie & Quiz-Italy 68.50%
    3 Stephanie Sanderson & Darcy's Gal-UK 68.25%(56)
    4 Gill Robinson & Frasmaron Jamie-UK 68.25%(55)
    5 Nicola Young & Dustland Fairytale-UK 68.00

    Hvad betyder det der står i parantes???

    Mvh Hanne


  • #2   14. sep 2011 haa haaa.. lige nøjagtigt det samme spurgte jeg om i sidste måned smiley

    Der står på det blå feldt efter den cremefarvede hest, at "judging starts" den 18 september. Så efter den 18 skulle der begynde at komme de nye.

    Husk de fleste klasser kræve kvalifikation i September, men det fremgår tydeligt hvilke der er åbne for nye og ikke kvalificedere.

    Det er sgu bare at springe ud i det, jeg er da død misundelig på dine muligheder for start. (pga bane) Jeg går selv hjemme med en skøn lille 5 mdr.s pige, det er herligt, men det er nu også skønt med lidt andet en baby mos, amning og bleskift smiley

    Jeg fik min første kuvert med rosetter idag.. meget overraskende var der sørme tre i kuverten. Jeg havde ikke lige forstået at der altid er rosette til de første ti, uanset om der kun er 9 med i klassen smiley

    Held og lykke med det smiley


  • #3   14. sep 2011 Det har jeg også undret mig over... men jeg tror det er en tidligere procent måske.. Fordi de giver vist også et eller andet til dem, som forbedrer sig markant fra måned til måned...

    Men det skal de mere hardcore interdressager nok kunne svare på smiley


  • #4   14. sep 2011 Tusind tak for svar. Ok, så man kan selvfølgelig først se videoerne når de er blevet bedømt, det burde jeg jo have tænkt mig til.

    Hvad så med mit andet spørgsmål ang. de der paranteser, ved du hvad det er?

    Ja jeg går også hjemme på barsel med min lille pige på 3 mdr. og så har jeg også en dreng på 3 år, så der er nok at se til. Netop derfor nyder jeg nok endnu mere at komme ud i stalden, og se lidt andet en babyble osv.

    Fedt med rossetterne! Jeg håber også jeg kan vinde nogle, de ser så fine ud!

    Jeg har godt set at det kun er nogle klasser som er åbne for alle. Jeg har også udvalgt mig 2 programmer. Starterdressage test 3 og walk and trot test h.

    Men igen, tak for svar!

    Hanne


  • #5   14. sep 2011 Nå du nåede lige at svare inden mig. Ja det kan være det er sådan noget. Smart nok!
    Hanne


  • #6   14. sep 2011 Faktisk kommer filmene på når folk sender dem ind. Så stor der bare tba (to be announced) bagefter, indtil dommeren har bedømt.

    Showklasserne afgøres først når måneden er over.

    Jeg har også en dreng på 2½ år, så her er også liv og glade dage og nok at lave smiley

    Nogle gange kan jeg undre mig over, hvad jeg egentligt lavede før jeg fik børn.. Altså med undtagelse af de mange timer ved hesten. Hvad mon mennesker der ikke har hest eller børn egentligt laver!?

    Helle


Kommentér på:
interdress. hvordan ser man denne måneds ridt?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce