{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
414 visninger | Oprettet:

off topic Sprg. til KATTEfolket !!! {{forumTopicSubject}}

Jeg står nu i den situation at jeg er blevet tilbudt at få en forældreløs killing - gratis!

JEg har nu ige et par økonomiske spørgsmål jeg lige skal have på plads inden jeg sigr 100% ja (har næsten sagt ja hehe..)

Ved i CIRKA hvad en kur mod ringorm koster? Ved at han allerede er påbegydt kuren, men jeg skal jo ligesom færdiggøre den. Han har ikke ringorm det er uelukkende forebyggende da hans mor var en herreløs kat.

Hvad koster det CIRKA at få ham øremærket?

Hvad koster en kastrering CIRKA? Han skal være indendørskat, men better safe than sorry.

Er der andre ting man skal tage hensyn til, altså med henblik på dyrlægen?

ALLE gode råd er MEGET velkomne!

Jeg ved godt at han skal have kattebakke og kradsetræ til sine klør og at han også gerne skulle have noget legetøj, men hvad ellers?
Og er der nogen der har nogen erfaringer med at lære en kat og gå i snor?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  off topic Sprg. til KATTEfolket !!!
  • #1   22. sep 2011 Nanna:
    Tusind tak! Vidste ikke det med specialfoderet hod dyrlægen. Hvor er "din" dyrlæge henne? Bor selv i nordsjælland... Mette:
    Nej, min veninde fortalte at de har givet ham mælkeerstatning - efter at have snakket med dyrlæge.

    Vaccination havde jeg også tænkt mig. Jeg ved faktisk ikke hvad han bliver behandlet med, min veninde skrev bare og tilbød mig killingen fordi hun ikke må have den i sin lejlighed og hun mente at jeg var den bedste mulighed hun havde for ham fordi mine arbejdstider tillader at jeg kommer hjem om eftermiddagen, og hun ved jeg er dyremenneske.


  • #2   22. sep 2011 Ja heroppe har de gerne en tendens til at hæve priserne bare fordi det er nordsjælland. Elsker at bo her men det er altså en af ulemperne ved det her område.

    Han skal have ordentligt foder. Det er jo ligesom med os selv og med vores heste. Vi skal jo have noget ordentligt at spise.

    Ved faktisk ikke hvor gammen han er...


  • #4   23. sep 2011 Nanna:
    Tak for prej om vægt - det er jo temmelig vigtigt!

    Vores reglement for beboelses-området siger at katten SKAL øremærkes, så det giver helt sig selv, og personligt ville jeg have det bedst med at han også bliver vaccineres, just in case.


  • #5   24. sep 2011 Ja det synes jeg også.

Kommentér på:
off topic Sprg. til KATTEfolket !!!

Annonce