{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

P-piller? underligt? {{forumTopicSubject}}

Hej alle i søde hg’er ?
Det er sådan at jeg har en rigtig dejlig kæreste. Været sammen med ham i noget tid efterhånden. Jeg er 17 år gammel, han er 18. - Ja, jeg er stadig jomfru, fordi vi har snakket om at vi tager det stille og roligt her i starten. Og så her forleden dag kom min mor og spurgte ”du har jo fri på torsdag, så om jeg ikke skulle bestille en tid til lægen, angående p-piller?” vi snakkede frem og tilbage om det og jeg sagde at jeg ville tænke over det, og så give svar her i dag, så hun kunne ringe og bestille tid her i morgen hvis det er.

Hun mener at det er fordi, at det altid er godt og være på ’den sikre side’, hvilket jeg er helt enig i. (: hvad synes i? Det skal lige siges at hun ikke ved om jeg har været sammen med nogen, eller ej..
Ville I tage imod det? (-: og ville i synes det var underligt og komme op til lægen, be’ om p-piller og sige ”ja.. og jeg er så jomfru”? ;o

Ved godt det er min egen beslutning, ville bare lige høre om hvad i ville gøre, hvis i var mig.. så ja.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  P-piller? underligt?
  • #1   1. nov 2011 Nej det er overhovedet ikke underligt at tage op til lægen for! smiley
    helt normalt, jeg synes du skal tage i mod tilbudet! helt klart for at beskytte dig hvis i nu skal ha sex.


  • #2   1. nov 2011 Jeg mener overhovedet heller ikke det er underligt. Du kan jo evt snakke med lægen om det lige skal være p-piller, der findes jo så mange forskellige ting nu, og det er bare med at finde ud af hvad du er mest tilpas med. Der kan jo være en masse bivirkninger ved p-piller, men det skal din læge nok fortælle om.
    Jeg synes du skulle tage derind, om ikke andet så er det altid rart at få noget info om det. smiley


  • #3   1. nov 2011 Tak for det allesammen, og tak for info Anne smiley
    - det er altid rart lige & vide smiley


  • #4   1. nov 2011 Anne: de er kun farlige hvis man er allergisk over for noget af det der er i dem. smiley
    Da jeg fik p-piller fik jeg dem der hedder Lindynette og der har overhovedet intet været.
    Jeg kender til gengæld flere, og har osse hørt om det tonsvis af gange i tv, der er blevet syge af dem der hedder jasmin eller yasmin, og de er ikke engang på listen på trodse af at der er blevet advaret mod dem rigtig mange gange.
    Så jeg ved ikke hvor meget du kan stole på den liste. smiley


  • #5   1. nov 2011 Det kommer jo osse an på om man skal have p-piller med mange, få eller ingen hormoner i.

  • #6   2. nov 2011 Helt enig med Kristine J. Jeg var selv en af de uheldige der fik jasmin udleveret af min læge, og dem kunne jeg ikke tåle, for 4 år siden gik det så galt at jeg fik 3 blodpropper af dem. Men det er altså efter hvordan man er som person, for min søster kan godt tåle dem, og mine kusiner er også på dem. Så op til lægen, og lade ham/hende råde dig til de p-piller som passer bedst til dig.

    - Mette


  • #7   5. nov 2011 Anne Krogh .
    har været deroppe nu, jeg fik Harmonet af min læge. som du skrev var farlige? :s


Kommentér på:
P-piller? underligt?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce