{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.266 visninger | Oprettet:

føl med tynd mave:-( {{forumTopicSubject}}

ja, mit føl har fået tynd mave og det er jeg self lidt træt af.. han er ca 3 mdr gammel og meget madglad. han spiser foder af sin mor, mælk, hø og wrap. har tænkt om det er fordi han æder for meget wrap, eller om det er fordi han har spist noget han ikke kunne tåle. han virker frisk, men er lidt i tvivl om jeg bare skal se tiden an.
min hoppe er rigtig tynd og så jo gerne hun kunne blive ved med at få wrap, men hvis det er dét, følle ik kan tåle, må jeg jo finde en løsning:-)

så ville høre hvad i ville gøre?

på forhånd tak:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  føl med tynd mave:-(
  • #3   14. nov 2011 ja, jeg tænker jo ogaså at jeg lige vil se tiden an. det er kun 2 dage og som sagt er han stadig frisk. og hoppen har faktisk lige været i brunst.
    kender en der har en pony som slet ik kan tåle wrap og for meget græs, da den så får mega tynd mave, og ville jo være træls hvis følle blev så sart:-) men tak, jeg ser tiden an og håber det går over a sig selv:-)


  • #6   14. nov 2011 Der kan være mange forskellige grunden til det, det kan også nemt være den warp den får, kommer helt an på hvornår det er slået. men lige meget hvad det er, så ville jeg få dyrlæge ud, bare for at være sikker på hvad det er.

  • #11   14. nov 2011 tak igen:-)
    nej jeg har ikke salt sten, så det kan ikke være det. wrappet er rimeligt tørt og af god kvalitet, men det kan self stadig være det. jeg har også tænkt på den pasta der, hvis den kunne hjælpe:-) det er ikke sådan at han har noget på rumpen, men vil da lige holde øje med det så det kan blive smurt osv hvis det bliver nødvendigt:-)


  • #14   14. nov 2011 Min nu 2 år gamle plag havde tynd mave det første år jeg havde ham.. og først troede vi at det var sneen han spiste, og måske derfor fik tynd mave..

    Men da det blev forår fortsatte hans tynde mave, og det gav knuder på bagben og i hale , som slet ikk var til at få ud, så jeg var på nippet til at sende ham på landbohøjskolen, til forsøg..

    Men da vi tog gulerødderne fra hans mors ( og hans egen da han var fravænnet ) , hjalp det ... først nu her prøvede vi at give gulerødder igen, og BUM der var tynd mave igen... såå .. min kan ikk tåle gulerødder..



  • #17   14. nov 2011 Mit fik værre mave af alle mælkeprodukter..

Kommentér på:
føl med tynd mave:-(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce