{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Jaloux? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har jo denne dejlige shetter hingst Oliver. Han er 6 år gammel smiley Han er jorderens dejligste pony og elsker og blive nusset og få opmærksomhed smiley
Men men men. Jeg har lidt på fornemmelsen at han er lidt jaloux også smiley For leden dag have jeg lige lukket de 3 shetter ud på marken smiley Den mellemste af sønnerne over ved hesten kommer u og vi står og snakker lidt. Oliver står henne i den anden ende af marken. Men Oliver ser vi står og snakker kommer han i trav hen og stiller sig ved hegnet og kigger på os. og bliver stående. Ham jeg står og snakker med og jeg prøver og gå tættere på hinanden og til sidst står vi helt op af hinanden og holder om hinanden. Oliver begynder og vrinske og traver frem og tilbage ved hegnet sammetid med at han holder øje med os. Først da vi går helt væl fra hianden igen stanser Oliver og står og kigger på os igen. Og da først Michael går igen går oliver ud og spiser græs igen. Men stadig sån han kan se hvad jeg laver.
Kan en hest egentligt godt være jaloux på os mennesker eller er han bare lidt skør? Han er ikke aggrasiv hvis vi står op af hinanden og Oliver står ved siden af så slapper han af og gør ikke noget. Kun hvis der er et hegn mellem Oliver og mig og ham jeg har med.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jaloux?
Kommentér på:
Jaloux?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce