{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

At være en dårlig kæreste? :'/ {{forumTopicSubject}}

hej alle hg'er...
nu skal i bare høre min "historie", i må undskylde hvis det bliver en smule langt, men har bare sådan brug for at komme ud med det, og føler det her er det bedste sted..
vil ikke høre nogen dumme kommentare..

Vil lige starte med at fortælle jer at jeg er/har været en meget neget stille pige. dårlig til at fortælle ting, der gør mig ked af det og bange for at udtrykke mine følelser direkte til folk - face to face..

Jeg har jordens dejligste kæreste.. amen' mit liv kunne bare ikke blive bedre, end det er.. Det hele startede egentlig i tirsdags, eller tirsdag d 29/11. jeg var på facebook.. og det var han også, min kæreste.. han havde åbenbart taget et billed, eller sådan noget, af en samtale og lagt ind .. nå, fint nok. jeg trykker så på det her billed om aften ved en 22 tiden og ser nærmere på det, bare for nysgerrighedens skyle (det skal lige siges at jeg ikke er den pige der stalker andre personer!) der så jeg så at det var en samtale med en anden pige.. hvor hun sender ;* til ham og han sender smiley til hende, fordi hun synes han er "kold".. jeg kigger så lige ned for at se kommentarene og ser at hun skriver skat til ham, flere gange.. jeg tænker med det samme, at det kan bare være sådan, venne/veninde agtigt og lægger ikke mere i det smiley

men ikke nok med det..
så en af mine veninder, er medlem på sådan en "chat/dating agtig" hjemmeside. jeg fortæller hende hvad jeg har set og vi snakket frem og tilbage om det. imens vi snakker, sæger hun på pigens navn på google, fordi vi intet information kan se om hende på facebook, hun kommer frem som medlem på den samme chat/dating hjemmeside som min veninde og hun sender mig et link til hende pigens profil, som man sagtens kan se uden at være logget ind..

Jeg kigger for sjovt lidt rundt, bare for at se hvem hun er og ser så i hendes gæstebog at min kæreste har skrevet de sødeste, kærligste, ualmindelige søde beskeder til hende.. og i de her beskeder står der alt muligt med, på engelsk, om at hun er lækker og han er rigtig glad for at hun er hans osv osv.. det var skrevet et par dage FØR jeg så det her.. jeg forstår det slet ikke inde i mit hovede og bliver jo ked af det.. for det her, kan UMULIGT være venne/veninde beskeder, for sådan skriver han slet ikke med sine veninder, ved jeg! :S

efter det lige var sket, skriver jeg "skuffet..." på min facebook og derefter bliver han ved med at spamme mig med beskeder, på mobil, msn og facebook om hvad jeg er skuffet over, om det er ham, om hvad han har gjort osv osv.. jeg vælger ikke at svare med det samme, fordi jeg vær SÅ ked af det, at jeg simpelthen ikke kunne få mig selv til det.. det kunne jeg bare ikke.. jeg vælger at skrive at det ikke er noget. og lige efter her, gå han ind og sletter HELE hans profil på den her chat/dating hjemmeside, PLUDS billedet på facebook, for der var ALT væk..

jeg vælger at ignurere det lidt, og snakke det igennem med min bedste ven og hende min veninde, som siger at jeg SKAL snakke med ham om det .. men kan ikke få mig selv til at starte sådan en samtale.. jeg skulle så være sammen med ham dagen efter, og ville snakke det igennem med ham der, bare for at få det på plads.. men kunne ikke.. og det var som om, at dér da jeg var sammen med ham, følte jeg ikke at jeg havde ham selv.. overhovedet. han var "langt" fra mig.. psykisk. og kom til at tænke over hende pigen, hver gang han ville sådan give mig et kys, eller gav mig komplimenter. føler mig bare som verdens dårligste kæreste...

igen idag, sidder jeg og kigger og min veninde ringer så og siger til mig at hun har skrevet på hans væg på facebook at hun savner ham rigtig meget..

det gør mig ked af det .. tror i han vidste at jeg havde opdaget det? og hvad skal jeg gøre? smiley

er helt ude af dem og føler mig bare som en "ligegyldig en" når han skriver sådan med andre piger .... det skal lige siges at han før har joket med han har andre osv.. men kun i sjov. det er bare ikke sjov mere nu og kunne virkelig sætte mig ned og tude! vi har været sammen i 2 måneder imorgen ...

er det mig der bare er mega underlig og naiv, hvordan ville i have det med det?

Og igen, undskyld hvis det blev langt! det betyder rigtig meget, jer der har "kæmpet" jer igennem teksten og vil hjælpe mig, eller give mig råd. smiley

stavefejl er gratis ...
Mathilde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At være en dårlig kæreste? :'/
  • #1   1. dec 2011 Jeg synes helt klart du skal konfrontere ham med det!
    Hvis folk får tingene afvide direkte, har de ikke lige så lang tid til at tænke over det, som hvis det var over sms/facebook/msn osv.
    Selvom det er svært at få dig selv til at sige det til ham, så gør det!
    Sig du ved hvad han har skrevet, og så spørg hvad fanden det egentlig er, han har gang i!!
    Og hvis ik han lover at stoppe med det, så ville jeg klart råde dig til at slå op!


    Bare min mening smiley
    Men skriv endelig igen, hvis det er smiley


Kommentér på:
At være en dårlig kæreste? :'/

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce