{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Dyrevelfærd {{forumTopicSubject}}

Jeg skal skrive en projekt opgave om dyrevelfærd, og derfor ville jeg høre jeres mening osv.. om det, evt link til hjemmesider med tekst og beskrivelse af det:-)

Venligst - jeg bruger ikke noget af jeres direkte, men kun til at få idéer og inspiration smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrevelfærd
  • #1   14. dec 2011 Dyrevelfærd er stræben efter at dyrerne har det godt i deres liv. Dvs at man gerne må slå dyret ihjel osv, bare det foregår uden det lider.
    Dyrevelfærd er begrænset af penge, og mennesker er oftes mere interesseret end penge end dyrevelfærd.

    Dyreret derimod er ingen udnyttelse af dyr og slå ikke dyrerne ihjel.

    Jeg ville se på dyrenes beskyttelses hjemmeside. De går nemlig op i dyrevelfærd, men ikke dyreret.

    Men hvad skal du bruge min mening til? Om jeg synes om dyrevelfærd? Ja, jeg synes dyrerne skal have det god, men ved at de fleste der snakker om dyrevelfærd, såsom landmænd og endda dansk rideforbund, er mere interesseret end penge end dyrevelfærd.

    Her har du et lidt kontroversielt syn på sagen.



  • #2   14. dec 2011 Og politikere - politkere er mere interesseret i penge end reelt dyrevelfærd!

  • #3   15. dec 2011 Signe - grunden til jeg vil hører jeres meninger er for at få idéer og inspiration smiley INTET bliver kopieret eller brugt direkte.. !

Kommentér på:
Dyrevelfærd

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce