{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

billig juledekorationer {{forumTopicSubject}}

Der findes jo nok nogle flere som mig derude der ikke har fået lavet juledekorationer endnu, ellers så kan de gemme på dette råd til næste år.

Det er jo ikke alle der kan komme ud i en skov og samle gratis gran, og selv der, så er det lidt begrænset hvad man kan finde smiley

Men her i søndags var vi lige en tur på genbrugstationen og i have afdelingen flød det med flotte grangrene, kogler, blød enebær, cypres, troldehasselgrene, kristjørn - både alm og broget, og diverse andre have-ting der kan bruges i dekorationer!
Så der var til nogle flotte gratis dekorationer og når man tænker på at bilka har solgt nogle små snalrede dekorationsbundter til 40 kr. så er det da noget af en besparelse!

ellers så vil jeg også lige dele endnu et lille råd som nogen måske kan få glæde af! virksomheder skifter indimellem deres julepynt ud! Det sker enten lige i starten af december eller her til januar! hvis man får kendskab til dette, er det en billig måde at score noget gratis julepynt som ofte ikke fejler noget!
Min søster og jeg var så heldig at få sådan en læs der ellers skulle i containeren kort efter vi var flyttet hjemmefra, så der kunne vi snuppe alt det vi gad have. Det var både pynt til at hænge op og til juletræ.
Jeg har stadig noget af det nu snart 7 år efter og det fejler intet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  billig juledekorationer
Kommentér på:
billig juledekorationer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce