{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

Hvorfor skal det være sådan? {{forumTopicSubject}}

Hej skriver da jeg gerne ville sælge gode og søde shetlandsponyer som passet med alt. Men bare intet salg ved de små. Hører som mange skræk historie ved at give dem væk.
Har i andre også oplevet at de små bare intet værd længere?. Synes det en skam de jo stadig heste selvom de er små!
Ville gerne sende dem til gode hjem men så nervøs for det bare bliver kaste videre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor skal det være sådan?
  • #1   30. dec 2011 jeg har 2 gange taget shettere ind der IKKE er behandlet godt på nogle punkter, misrøgtet i alvorligste grad, så dyrlægen ikke mente de stod til a redde... men har fået rettet det op begge gange og fået dem videre til utrolige godt hjem da de har været hingste dog har vi stadig EN og han er bestemt ikkk billig hehe og bliver det aldrig (skal aldrig væk herfra) men ja de koster intet mere dog med stamtavler kan du nemt give 7-9.000 for et føl...

    blue eye batman var RIGTIG slemt misrøgtet 9 mdr føl havde ikk set skyggen af foder kun sin mor mælk og halm tror jeg.. og snabelhove der vende runde og hans halvbror ligedan dog så misrøgt at han var blevet helt deform i hovede a mangel på ALT. men han blev også rigtig smuk, dog spadig en spinkel pony men blank i pels og flot i huld og så "alminde" ud...

    så det a forære dem væk, kan man godt man skal bare have alle former for god mavefornemmelse med i sin overvejelse og værer 130% sikker på det er det rigtige...



  • #2   30. dec 2011 Tak for svar ville også gerne beholde dem så du kunne hygge sig og have det godt til deres dages ende. Har selv min 2 gamle stævner ponyer på 22 år endnu :-), ´
    Men står og skal til at købe gård og sådan så hverken penge eller tiden er til dem. Synes de fortjener gode hjem med masser af kærlighed og fair behandling. For de små fortjener lige så god behandling som en stævnehest !
    Sig endelig til hvis kender nogle gode hjem til min kære små smiley


  • #3   30. dec 2011 Takker smiley

Kommentér på:
Hvorfor skal det være sådan?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce