{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Billeder c; {{forumTopicSubject}}

Først og fremmest, GODT NYTÅR!

Ville lige høre om i ikke lige ville kommentere mine bileder?
http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=317383
- I know, I know, de er ikke de bedste da de er taget forfra, men jeg havde ikke andet valg. Søger gerne kritik (helst udover det med vinklen). Jeg og mit kamera er ikke glade for ridehuse smiley

- Mansé
- Og en ting mere, skal i tage billeder af fyrværkeri'et? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billeder c;
  • #1   31. dec 2011 Fine billeder ift. at du er nybegynder og det er i ridehus(:
    Dog ville jeg sætte lukkertiden lidt op(:.

    Må jeg spørge om noget? hvorfor har størstedelen af de ponyer en form for hjælpetøjler på?

    Hvad er det denne pony har på?;o
    (link fjernet)


  • #2   31. dec 2011 Nadja - Takker! smiley Lukkertiden er på det højeste, ville også gerne have den høere op, men det kunne ikke lade sig gør, så det måtte blive som det var. Men du kender ridehuse, typisk mørkt og støvet, svært for et kamera at trænge igennem ^^' Eller for mit.

    :') Hestene på min rideskole gik før den nye rideskoleleder uden alt dette hjælpemiddel. Og ponyerne har så gået forkert, dvs, de har haft højt hævet hoved og ondt i ryggen typisk efter ridning. Og da den nye rideskoleleder kom, skulle det altså ikke fortsætte, så nu har de fået indspændinger (Som vi kalder det). Hvor heste&Ponyer kommer ned og bruger deres ryg rigtigt.
    smiley


  • #3   1. jan 2012 Så lidt:) ja okay så kan jeg godt se at det er svært dx yup, kender godt ridehuse dx.

    Okay, det er jo bare at få hesten frem så den suger på biddet og arbejder ned igennem ryggen. Måske er det bare mig, men forstår ikke at elevheste går med hjælpetøjler? de skal jo bruges med omhu og det er ikke alle ryttere der kan finde ud af at bruge dem, og så tænker jeg at der skal flere forskellige ryttere op på hestene om dagen og ugen og det er jo alt ligefra nybegyndere til øvede ryttere, og nybegyndere og let øvede kan tit ikke magte sådan et hjælpemiddel, heller ikke alle øvede ryttere kan.

    Selv har jeg redet med chambon på min pony få gange men det var før jeg vidste bedre.


  • #4   1. jan 2012 Nadja, Det med at få hesten frem og suge på biddet, det er svært for en rideskolepony&hest, der kommer flere gange om dagen forskellige ryttere, og de rider alle på hver deres måde. Nogle kan ride godt, andre ikke lige så godt. Men jov, hjælpetøjlerne/Hjælpetøjlen hjælper meget.

  • #5   1. jan 2012 Det ved jeg alt om - tro mig, min egen har gået rideskole i 14 år ca. inden jeg fik ham og det er først nu han er begyndt at komme frem og suge på biddet - fik ham d. 1 oktober 2010 så det er over et år siden og det er først nu han er blevet "blød" nok.

    Ja okay fint nok, det var heller ikke ondt ment men tænker bare på at nybegyndere og let øvede får ansvaret for at ride med hjælpetøjler?


  • #6   1. jan 2012 Det kan diskuteres. :')

  • #7   1. jan 2012 Hvorfor tog du ikke billederne fra siden?

    Der er mange billeder hvor du mangler enten hestens hove eller rytterens hjelm.


Kommentér på:
Billeder c;

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce