{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
262 visninger | Oprettet:

Oversigt ! {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg tænkte om vi sådan kunne lave en oversigt, over hvad man har lavet med sin hest (eller part) fornyligt?
På denne måde kan vi holde os opdateret om hvad der sker. Vi kan også diskutere hvorvidt man skal gøre det eller det.
Eller hvis man f.eks. skal beride en hest, kan vi hjælpe hinanden, og sige hvad der ville være en god ide at gøre først og sådan. På denne måde kan vi også følge hinandens udvikling. Vær venlig aktiv, og du må meget gerne skrive for hver dag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oversigt !
  • #1   4. jan 2012 4/1 januar 2012.

    Jeg har lige været ude hos Blackie. Det var rigtigt meningen at jeg skulle ride på viktor, men jeg ændrede så planer fordi der var så mudret.
    Jeg tog så Blackie ind i stalden, imens jeg lagde nyt dejligt snavsmuld ind i boksen. Derefter lavede jeg småt gymnastik oppe på hans ryg, stille og roligt, imens han gumlede på lidt hø, som jeg havde givet ham. smiley
    Det har været en dejlig stille dag, idag. Og min frygtelige hovedpine, forsvandt da jeg kom ud til Blackie! smiley


  • #2   5. jan 2012 5/1 januar 2012

    Idag var jeg ude hos hestene, på trods af at jeg havde en væmmelig hovedpine igen.. Men på magisk vis forsvandte den når jeg begyndte at være sammen med hestene. smiley
    Nå men jeg red lidt på Viktor (er igang med at tilride ham.) Jeg havde en grime og et hovedtøj uden over. Jeg brugte mest grimen, hvis jeg skulle bruge en af dem, men brugte også få gange hovedtøjet, så han kan lærer hvordan det føles. (Ser i jeg er igang med at vende ham til bid.) Bag efter legede jeg med Blackie!! smiley Vi lavede lidt af hvert, vi øvede at gå igennem smalle steder, vi sprang og vi gik side-længes (ved ikke helt om det er sådan det staves, hehe) osv.. Jeg sluttede af med at give alle hestene: Blackie, Viktor (Susanne,) Pletter og Mosa, lidt guf smiley

    God dag smiley


  • #3   5. jan 2012 5/1 Januar 2012

    Har besluttet mig, at jeg vil prøve klikker træning smiley


  • #4   5. jan 2012 5/1 Januar 2012

    Har besluttet mig, at jeg vil prøve klikker træning smiley


  • #5   6. jan 2012 6/1 januar 2012

    Har været ude hos hestene idag. Øvede sammen med Pletter, at hun skulle samle sig smiley Hyggede Med Blackie, Og Mosa! smiley


  • #6   6. jan 2012 6/1 januar 2012
    _______________________________I
    Skal bestille Clicker ting tingen idag! smiley I


  • #7   8. jan 2012 9/1 Januar 2012
    _______________________________________
    Hejsa, jeg har lige været ude hos Blackie, i
    næsten to timer. Jeg longeret ham, lavet clicker-
    tricks (da jeg fandt min gamle hunde clicker.)
    Jeg prøvede også gjorde på ham, og øvede
    sidelænges, bakke,gå, stop, galop.
    Så gik vi også ned til den bagerste fold, &
    bare geloperede! Det var en dejlig rar og
    fri fornemmelse, det kunne jeg også
    mærke på Blackie, at han havde det på samme
    måde <3!


  • #8   22. jan 2012 Skal til min første undervisning idag! smiley

  • #9   31. mar 2012 31/3
    Det går rigtig godt med undervisningen. (;
    Vi har også lejet en new forest. Han er meget sød.
    Det går godt med Blackie smiley -Og de andre.
    Nu har vi jo også påskeferie!! smiley


Kommentér på:
Oversigt !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce