{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

Nye billeder af mig! {{forumTopicSubject}}

Hej i skønne piger!:-) Nu har jeg fået taget nye billeder, som jeg selv synes er blevet rigtig gode. Vil meget gerne have jeres mening (det er de sidste billeder i albummet, meget lyse billeder også og et mørkere med baggrund). - Har nemlig tænkt måske at ville gå videre med nogle af billederne!

- Håber i vil give ris og ros!:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye billeder af mig!
  • #1   8. jan 2012 Hmm, man kan ihvertfald ikke kalde det 'wauw', hvis du skal have nogle billeder du vil gå videre med så find en rigtig fotograf.

  • #2   8. jan 2012 Enig med LOF. smiley

  • #3   8. jan 2012 Linker lige for dig, nu du ikke selv har tænkt dig at gøre det: http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumId=342980
    Dårlig kvalitet, dårlig belysning, dårlig redigering, ikke noget særligt "model arbejde" ..


  • #5   8. jan 2012
    jamen det er jo bette stine ..
    -håber det går godt (:

    -ang billederne.. så synes jeg heller ikke de er gode .. Du ser godt ud på billederne, men der er ikke nok .. belysning, kvaliteten, baggrund osv skal man også tænke på ..

    du er en skide køn pige, synes bestemt du skal prøve at finde en god fotograf og få lavet nogen gode billeder..
    (hvis du har brug for hjælp, så bare skriv .. så ska jeg nok hjælpe dig igang ) (:


  • #6   8. jan 2012 Tak for hjælpen alle sammen!:-) Ja, jeg ved godt kvaliteten er meget ringe, men de er bedre uden de er på HG. - Det er kun de sidste billeder jeg snakker om, og de andre er jeg ikke selv tilfredse med!:-)

    - Det er en pige som har taget billederne, som meget gerne vil uddanne sig til fotograf, (professionelt arbejde). Hun er derfor i gang med at øve sig i nogle ting, og dermed ville hun bruge mig! Fedt nok, men kan SAGTENS se hvad i mener! Det jeg havde tænkt mig, var at sende nogle af billederne til en fotograf (model fotograf), så han/hun kunne bedømme om jeg senere ville kunne blive til noget. smiley - Grunden til der blev skrevet på mig, var fordi det skulle symbolisere noget. + Hun ville prøve en masse forskellige ting. (Hun har flere billeder).

    - Stine. Tusind tak for din kommentar, og du er selv en meget køn pige! Jeg vil meget gerne prøve at få taget billeder ved en professionel fotograf, problemet er, at jeg er lidt nervøs overfor det, og jeg har desværre heller ikke min kærestes opbagning omkring det:-( Men tusind tak! smiley


  • #7   8. jan 2012
    hvorfor er du nervøs over for det ?(:
    du bestemmer jo selv hvilken slags billeder det er .. hvis det er i stil med det, du har fået lavet indtil nu? har kæresten så også noget imod det ?
    han kan jo altid selv komme med til et shoot og kigge, så ved han hvordan det hele forgår .. (:


  • #8   8. jan 2012 Jeg ved ikke helt hvorfor jeg er nervøs over for det, men det kan jeg let blive:s

    - Han er ikke så meget for det alligevel, han kan ikke li det "model" noget. Især fordi han ikke vil have billederne skal andre steder hen, men jeg vil også snakke med ham om det, for det er jo noget jeg godt kunne tænke mig at prøve smiley


  • #9   8. jan 2012
    tro mig .. nervøsiteten forsvinder hurtigt igen (:
    har en veninde der er skrækslagen for et kamera.
    hun var med til en fotosession hvor vi lokkede hende til lidt billeder..

    de først 20 billeder, lignede det at peter lundin stod foran hende ..
    så begyndte hun at slappe af og vi fik nogen knald gode billeder af hende til sidst .. (:

    men tag og snak med kæresten.. (:
    hvis du så får lov, så bare skriv .. kender mange i nordjylland der tager billeder (:


  • #10   8. jan 2012 Jeg er enig med de andre....
    Og så er der en ting mere der irritere mig meget. Det er dine poseringer.

    (link fjernet)
    Altså jeg syntes du står på en akavet måde, jeg kan godt lide ideen med det på maven, men pas på at i overskygger det med blusen. Du skull enok ha' taget en hvid top på eller en uden print, for eller lægger man bare mærke til t-shirten og ikke det der står på maven.

    (link fjernet)
    Denne posering bryder jeg mig heller ikke om.


  • #11   8. jan 2012
    Hvis I skal bruge billederne til noget, vil jeg råde jer til at starte med at få skaffet et kamera af ordentlig kvalitet.
    Kvaliteten er ELENDIG på disse billeder.

    Du skal lære at være mere naturlig, dine poseringer ser meget falske ud og dit ansigt er meget ens og intetsigende.


  • #12   9. jan 2012 AM: Kameraret fejler skam intet:-) Det der fejler noget, er når man ligger billederne ind på HG. Jeg har heller ikke fået taget så mange billeder, så arbejder ikke alt for meget med posering endnu. Men tak for hjælpen! smiley

    Stine: Det vil jeg huske! Tager en snak med ham! smiley


  • #13   9. jan 2012 Det undre mig at billederne bliver så dårlige når du siger det er et godt kamera? smiley

  • #14   9. jan 2012 Det er fordi de er lagt ind på HG!:-) På facebook + min egen computer er de faktisk meget god kvalitet.

  • #15   9. jan 2012 Viki: Med hensyn til mine poseringer vil jeg faktisk sige, at det er taget fra en rigtig model. Men det er jo smag og behag. Der er ikke noget WAOUW ved det, men kan ikke se man ikke skulle bryde sig om det, når jeg er amatør og ikke rigtig har prøvet det før:D

  • #16   9. jan 2012 God nok giver HG en forringet kvalitet, men så dårlig kvalitet giver de ikke. Billeder der er fuldstændig skarpe, står stadig skarpe når de er her inde, der er bare flere korn på.

    Hvis din veninde vil uddanne sig til fotograf skal hun have fat i noget mere udstyr, en blitz, for der er rigtig mange mørke områder på billederne, og så dine poseringer helt forkerte. Kig nogle modelbilleder igennem inden du tager afsted til shoot eller print nogle ud, så har du lidt inspiration til poseringer. Du er meget lukket i din krop og de ting du har skrevet på kroppen træder ikke frem ordenligt.


  • #17   9. jan 2012 Jose..: Hun skal skam have fat i noget mere udstyr, men det skal hun ikke tænke på nu, når hun går på gymnasiet og har andet at tænke på:-)

    - har sagt jeg er enig med poseringerne, men jeg er som sagt heller ikke "model" og har ikke arbejdet så meget med det, og som man siger "øvelse gør mester", så tror på det bliver bedre på et tidspunkt. Hvis jeg fik en professionel fotograf til at tage billeder, ville det jo forandre en hel del, men dette må jeg som sagt ikke for kæresten endnu! smiley


  • #18   9. jan 2012 Jo, der er noget galt med kvaliteten. Bevares, kvaliteten er ikke den samme på HG, men dine billeder er af lav kvalitet - det skyldes nok også redigeringen på nogle af dem.

  • #19   9. jan 2012 Mht. kvaliteten, kan det måske også være fordi de er i for lille opløsning. Hvis billederne du lægger ind ikke er så store, så bliver kvaliteten ofte udvisket.

  • #20   10. jan 2012 Billederne bliver større her inde, ind de er normalt, tror jeg nok det var. Redigeringen gør nok også en forskel, men synes helt klart de er bedre end dem jeg ellers har fået taget. smiley

Kommentér på:
Nye billeder af mig!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce