{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føler alle herinde hader mig :o
  • #1   10. jan 2012 Ved jeg ikke, men prøv tænk over hvad du skriver.

  • #2   10. jan 2012 Kan du komme med et eksempel?
    Det er lidt svært at kunne sige noget uden. smiley


  • #3   10. jan 2012
    Tænk over hvordan du svare tilbage og hvordan du reagere på kritik og svar som du ikke lige syntes passer smiley
    Et pænt sprog er en god ting, samt ikke at gå i spåner over at en person, fortæller dig at du ikke nødvendigvis har ret.


  • #5   10. jan 2012 jeg svarer ALTID pænt.. kalder aldrig nogen nogle grimme ting.. for det kommer jeg ingen vejne med..
    men hvis jeg VED jeg har ret så holder jeg oss min mening.. og tror jeg jeg har ret skal jeg overbevises om andet før... men så udtaler jeg mig sjældent smiley

    EKS. Når jeg opretter indlæg i andre grupper eller som denne så får jeg altid at vide hvorfor jeg opretter emnet når jeg allerede har fundet en løsning. og måske har jeg bare brug for at snakke om det.. jeg har ikk så mange venner.. eller jeg har min søster og min bror og min svoger.. det sådan set mine venner... ja. og ja jeg skal ikk kun snakke med dem om mine problemer..


  • #6   10. jan 2012 Camilla
    hehe ja det jo lige det med at tænke logisk.. smiley jeg har en go fantasi og lader den tit styre mig og så får jeg en lille historie ud af det smiley


  • #7   10. jan 2012
    Beklager, men nu du spørger og selv har oprettet emnet.
    Syntes ikke altid at du svare pænt, samt du benægter fakta og bliver ret sur hvis du får andre svar end du regner med og som ikke passer dig.
    Det er min erfaring, fair nok hvis du er af en anden mening - men nu spurgte du selv smiley


  • #8   10. jan 2012
    Beklager, men nu du spørger og selv har oprettet emnet.
    Syntes ikke altid at du svare pænt, samt du benægter fakta og bliver ret sur hvis du får andre svar end du regner med og som ikke passer dig.
    Det er min erfaring, fair nok hvis du er af en anden mening - men nu spurgte du selv smiley


  • #9   10. jan 2012
    Beklager, men nu du spørger og selv har oprettet emnet.
    Syntes ikke altid at du svare pænt, samt du benægter fakta og bliver ret sur hvis du får andre svar end du regner med og som ikke passer dig.
    Det er min erfaring, fair nok hvis du er af en anden mening - men nu spurgte du selv smiley


  • #10   10. jan 2012
    Beklager, men nu du spørger og selv har oprettet emnet.
    Syntes ikke altid at du svare pænt, samt du benægter fakta og bliver ret sur hvis du får andre svar end du regner med og som ikke passer dig.
    Det er min erfaring, fair nok hvis du er af en anden mening - men nu spurgte du selv smiley


  • #11   10. jan 2012 Tror den er feset ind nu krikken smiley

  • #12   10. jan 2012 hehe kan du gentage den.. fik ikk helt fat i det smiley

    jeg skriver aldrig grimme ord og du kan jo ikk læse hvilken tone jeg svarer i smiley Det er det der er problemet ved at vi ikk snakker ansigt til ansigt..
    Men ja jeg benægter fakta hvis jeg ikk er enig,,, det ville du højst sansynligvis oss selv gøre


  • #13   11. jan 2012
    Hov smiley Tasten virkede vist lidt for godt


  • #14   11. jan 2012 Nej jeg synes ikke at du er en sur mokke at skrive med (:
    Vi er tit af samme opfattelse smiley


  • #15   11. jan 2012 Anne Mette: Rigtig godt skrevet! Kan kun være helt enig. smiley

  • #16   11. jan 2012 Anne Mette S: Enig med dig (: men tit så har jeg set indlæg hvor folk direkte tilsviner den måde ejeren handtere eller rider sin hest på.

    Nu ved jeg godt at jeg træder nogle over tæerne og det er ikke meningen men jeg har set så mange bidløse som tilsviner bidryttere i debatterne og det er da ikke i orden?


  • #17   11. jan 2012 Der er jeg enig Nadja. Den evige bid/bidløs diskussion bliver ved i en uendelighed fordi folk til sidst kun går op i at svine og finde fejl. Og som du siger er det oftest bidløse der sviner bidryttere.

    Men ja, det er efterhånden næsten en umulighed at have sin egen mening, eller gøre ting på sin måde, uden der er en masse der kun har l*rt at lukke ud som svar. Og det er især herinde på hg!
    Tonen er ofte meget grov og barnlig, og ikke som man ville forvente at folk der går op i det samme ville tale til/om hinanden.
    Man har da lov at have sin egen mening, men hvis man ikke kan sige det på en pæn måde uden at gøre andre sure/kede af det, så kan man sgu holde det for sig selv!


  • #18   11. jan 2012
    Men hvad er en pæn måde?
    En pæn måde er for mig at man skriver velagumenteret - derved begrunder sit svar evt. med fakta via. undersøgelser, billeder mm, holder en pæn tone ved at undgå udråbstegn, store bogstaver og grimme navne samt personlige ting som ( du ved heller intet, fordi du rider ikke stævner o.l ).

    Men som regel så opfatter folk det bare grimt også, fordi, så svare man muligt nok pænt, men man giver ikke lige et svar de ville have og de bliver derfor sure ligemeget hvor pænt det er skrevet


  • #19   11. jan 2012 Krikken. jeg bliver for det meste sur fordi jeg får at vide tit at jeg er for fed til at ride og ingen heste kan bære mig osv,, det gør mig gal og så bruger jeg både store bogstaver og udrådstegn.. for det finder jeg mig ikk i.. nok er jeg tyk men skal heller ikk gøres større end jeg er.. smiley

    Anne mette. hvis alle var uenige med mig ville jeg nok tænke jeg var forkert på den med mindre jeg kan bevise andet.

    Ja Fænrik vi er tit af samme opfattelse hehe smiley

    Kirstine har jeg min egen mening kommer jeg oss med den men altid på en pæn måde for gider ikk stemmes ud herfra fordi jeg har været fræk smiley


  • #20   11. jan 2012 Kristine J: Helt enig ! den der bid/bidløs krig, stopper nok aldrig ;/

    Trine Aa F
    - Helt enig !:) jeg får tit det samme afvide og det er de samme mennesker igen og igen. Er blevet hængt ud i forummet nogle gange og HG skulle da være et sted hvor der er plads til alle og der SKAL være plads til ALLE?


  • #21   11. jan 2012 Det skal der nemlig... smiley
    men jeg er lidt sværre at overbevise om noget andet når andre har en anden mening for jeg ændre ikk særlig gerne min mening før jeg får beviser for at de har ret...


  • #22   11. jan 2012 Netop, der skal være plads til ALLE og ALLE skal føle sig godt tilpas og velkommen herinde!
    Alt andet er for groft..;s


  • #23   11. jan 2012 lige præcis

Kommentér på:
Føler alle herinde hader mig :o

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce