{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Akademisk træning fra jorden af? {{forumTopicSubject}}

Hej :o) Jeg har mig en pony på efterhånden 5 år, men grundet lidt kommunikations problemer så rider vi ikke (endnu)
I stedet laver vi andre ting som øve løslongering, hvilket går nogenlunde og så lidt tricks i ny og næ, dog er dette ikke særlig sjovt da vi for det første har gjort det længe og fordi jeg startede med at bruge godbidder og dette er jeg så stoppet med, fordi hun var mere fokuseret på maden, end det hun egentlig skulle og fordi hun bliver aggresiv (hvis hun regner med at hun får mad, hvilket hun altid tror, og hun så f.eks. bakker, uden at blive bedt om det, så bliver hun sur når hun intet får. Hun lægger ørerne fladt ned og truer med at bide/napper.)

Så det er ikke just en succes :o)

Så derfor søger jeg lidt råd om hvad vi så kan lave fra jorden af. Jeg har prøvet at søge lidt på akademisk dressur, da det skulle styrke hesten og da det foregår fra jorden af, men jeg synes mest af alt, kun handler om historien bag, teorier om det og hvem der tilbyder tilridning, kursus mm. Og det er ikke just det jeg skal bruge :o)

Hvad har I af forslag til hvad man kan foretage sig fra jorden af? Jeg er lidt på bar bund. Jeg vil gerne prøve noget nyt og desuden så trænger ponyen til at få lidt flere muskler (og måske også tabe sig lidt, hun er muligvis en smule små fed ;o) )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Akademisk træning fra jorden af?
Kommentér på:
Akademisk træning fra jorden af?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce