{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ryser jeres vand på foldene? Her nogle gode tip
  • #1   21. feb 2012 okey smiley Det rigtige link : http://modernehestehold.dk/?p=1526

  • #2   21. feb 2012 Super smart!!! (måske ikke lige at hun har nappet ideen et andet sted fra uden at skrive, hvorfra).

    Jeg har også hørt om at en lille bold på ca 20 cm i diameter, der få lov til at ligge i baljen, kan holde en åbning fri for is og hesten kan så nå vandet ved at skubbe til bolden. Jeg har dog ikke selv prøvet det i praksis ;o)

    (",)


  • #3   21. feb 2012 Det har jeg også prøvet smiley Men bolden frøs sig fast til isen -.-
    Også når hesten puffede til den revnede isen og han tør nu ikke drikke af spandene -.- SÅ irreterende! vil langt fra anbefale det, da det gør hesten nervøs ;D haha


  • #4   22. feb 2012 Haha ja tak for rådet så. Skal jo endelig ikke have at de ikke tør nærme sig i fremtiden ;o)

    (",)


  • #5   22. feb 2012 Den ide har været brugt til både kvæg og får i mange år. så egentligt ligegyldigt med at tage æren, bare det virker, en anden ting, der ville virke perfekt, er at lægge en, vandslange ned i jorden pænt langt ned, og føre en akvarie slange igennem, og lade en akvarie pumpe lave konstant bevægelse i vandet, 1 det larmer ikke 2 skal bare køre vandet rundt fra bunden af, tror de fleste heste vil være ligeglade, må jo ikke fræse vandet afsted, slangerne er billige og en pæn stor pumpe som skal stå indendørs koster heller ikke alverden, eneste problem er jo, hvor folden er, eller man kunne betale sig til at have den stående i et skur med frostfrie vandrør, ellers er der jo, den elektriske metode, og flere slags af dem med kuglesystemet til kvæg, der kan, indeholde vand fra et par stykker op til 40, så der er ikke nogen undskyldning for alle de heste der har tørstet i kulden, bare fordi folk ikke vil bruge penge på et ordentligt system, De penge er jo tjent ind ved ikke at skulle bruge tid på alsken makværk der fryse alligevel

Kommentér på:
ryser jeres vand på foldene? Her nogle gode tip

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce