{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Cayenne - på vej til at blive voksen {{forumTopicSubject}}

JA det mener hendes tumpe af en moar i hvert fald.

Cayenne er ind i mellem af en mening smiley

Hun har nu været i gang med at lære at blive ridehest i en god måned nu - vi tager det stille og roligt men er nået til at ride løs i ridehallen i alle tre gangarter - dog ligner vi absolut ikke noget der er værd at tage billeder af smiley

Cayenne har ikke så meget som rokket med et øre under hele processen, hendes værste trick er at stoppe op og grave i bunden hvis hun synes jeg er et fjols smiley

Dog er vi ikke sluppet helt fri for mærkværdige ungheste ideer: bogstaverne B og F er MEGET farlige, og gråsak nægter pure at passere uden at rende næsten ovre på det andet hovslag smiley Hvor hun nu er stødt på en anden forhindring, for over night har bogstavet E besluttet sig for at skære ansigter hver gang vi skal forbi, så det tør vi heller ikke - i følge cayenne smiley

Vi har også prøvet kræfter med løsspring - her starter madammen ud med at bruge de første 10 minutter på at leget mustang og brænde energi af med diverse kunster som sjældent er set - hvilket fik hele stalden til at stimle sammen i ridehallen - for cayenne er jo aldrig vild??!!?? smiley Selv løsspringsdelen gav mest motion til mig, for cayenne kunne bestemt ikke se pointen i at skulle løbe forbi F og B - og så skulle man gudhjælpe mig også springe over ting og sager for at komme væk?? SUUUUK!!! smiley

Vi har været på to små ultra korte ture ned af vejen, første gang med menneske pædagog, det gik super! - anden gang med heste pædagog, hvilket resulterede i en pivet cayenne der fandt mere interesse i en rodepony inde på marken = flot passage hen ad gaden smiley

Det var så sidste nyt fra os smiley

Nå ja - vi skulle hilse fra Diablo, som så småt er begyndt på øvelserne mod LA med Maja - de to hygger sig gevaldigt, og begge ser et lys i hinanden smiley

Dabber var også med til løsspring samme dag som cayenne - han var dog helt modsat og blev ved med at løbe rundt og rundt og rundt gennem banen, indtil han fik så meget fart på at han måtte en tur i sandet smiley til stor morskab for stalden da han rejste sig op med en attitude: der var ingen der så det - og så besluttede han sig så for at tage banen i omvendt rækkefølge smiley

Jooo vi hygger os her i det sønderjyske, og to maradonababies i en stald er både vildt underholdende, og til tider udfordrende - især når de laver de samme ulykker samtidigt smiley

TIl slut vil jeg da lige spørge hvordan det går jer andre?

mange hilsener

Karina og Cayenne
(Maja og Diablo)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cayenne - på vej til at blive voksen
  • #1   23. feb 2012 jamen jane du skal være så hjertelig velkommen til at komme ned forbi og få en tur når du har født smiley

    I dag steg vi op heeeelt selv - og da jeg "lander" i sadlen og giver mig til at tage stigbøjlen på det andet ben kommer jeg til at kigge frem: Cayenne står og kigger forundret op i loftet på ridehallen ??!! - jeg kigger selv op hvor efter både jeg og de andre i hallen skriger af grin - for det så vidst ret sjovt ud at både hest og rytter glor op i loftet smiley

    Galopanspringene sad lige i skabet i dag smiley ikke en gang sprang hun forkert an, eller løb sig igang - hun er´nu klog den bette ski'



Kommentér på:
Cayenne - på vej til at blive voksen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce