{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

Conditioning Fibre, Build Up, eller? {{forumTopicSubject}}

Der må være nogle herinde, der kan dele gode råd og erfaringer! smiley

Min islænder har manglet huld, og har derfor siden november/december fået Icelandic Power, Equi Jewel, lucerne samt tilskud af omega olie, b-vitamin og QLC (efter foderplan fra Brogaarden).

Han er ved at være pæn igen, ikke tyk men tæt på normalvægtig (stadig kantet på skulderen, ribben kan mærkes og hofteben stikker frem). Har ikke mere Equi Jewel samt lucerne, og overvejer nu om jeg skal skifte. Synes ikke Equi Jewel var nogen overdrevet succes, og lucerne er han sjældent særlig glad for.
Overvejer også at skifte Icelandic power ud med noget andet, da jeg ikke synes det er så lækkert (mørkebrunt, grumset, klistret müsli) :$

Har fået lavet en ny foderplan med Build Up, men synes stivelsesindholdet er ret højt deri, - plus hesten skal have 1,75-2kg dagligt hvilket gør det lidt dyrt.

Har derfor kigget på andre mærker, og synes Spillers Conditioning Fibre lyder som et godt produkt. - Bortset fra at hesten skal have +2kg af det, - men det kunne måske godt gå.

Det er ikke fordi han behøver noget "ekstra" som f.eks. Equi Jewel længere, så vidt jeg fornemmer - men han har stadig brug for en slags fuldfoder der indeholder en del ekstra end "minimum", så han kan bibeholde vægten.

Han bliver kun skridtet ca. 30 min. 3-4 gange dagligt eller mindre, grundet skade. Får selvfølgelig en god portion wrap på folden og har saltsten.

Hvad ville I vælge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Conditioning Fibre, Build Up, eller?
Kommentér på:
Conditioning Fibre, Build Up, eller?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce